برگزاری گردهمایی مصون سازی فرهنگی وسبک زندگی اسلامی درسپاه ناحیه ایجرود

گردهمایی مصون سازی فرهنگی وسبک زندگی اسلامی با حضور کلیه کارکنان درحسینیه سرداران شهید سپاه ناحیه ایجرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۶۶۴۳
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،استاد اخلاق در گردهمایی مصون سازی فرهنگی وسبک زندگی اسلامی گردهمایی ضمن تسلیت شهادت امام علی(ع) آن حضرت را الگویی برای تمام جوانان دانست وگفت: تمامی فضیلت های گفتاری و رفتاری درامام علی(ع) بروز و ظهور داشت و الگوهای رفتاری ایشان برگرفته از قرآن بود و ایشان نمود عملی آیات قرآن بودند.

حجت الاسلام سیدی به الگوهای رفتاری امام علی(ع) اشاره کرد و افزود: زهد را میتوان یکی از الگوهای رفتاری حضرت نام برد .

وی اظهار داشت: از دیگر الگوهای رفتاری ایشان انفاق بود که وقتی در حال نماز بود انگشتر خود را به گدایی می بخشید و این رفتار در تمامی اعضای خانواده ایشان نمود پیدا میکرد همچنان که حضرت فاطمه (س) شب ازدواج خود لباس عروس خود را به فقیری بخشید.

حجت الاسلام سیدی تصریح کرد: در قرآن کریم بیشترین آیات به موضوع انفاق اشاره دارد که این نشان از جایگاه ویژه انفاق در زندگی افراد است

حجت الاسلام سیدی الگوی جهاد وشهادت را از الگوهای دیگر امام علی(ع) معرفی نمود و گفت: امیرالمومنین (ع) برای شهادت در راه قرآن و اسلام حد و مرزی قائل نبودند و هدف و مرز او و حتی خشم او در راه دفاع از اسلام و قرآن بود و شهادت درراه خدا شیرین ترین و گواراترین ایثار میدانست. وی در پایان افزود:امیرالمومنین علی(ع) الگویی تمام عیار برای مسلمانان جهان است.

ارسال نظرات