اتکای سپاه به قرآن و اهل بیت است/بدبخت تر از حکام عربستان کشورهای مطیع آنها است

کد خبر: ۸۸۷۶۲۴۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
سردار یدالله بوعلی در یادواره 19 شهید روستای بنستان و حومه از توابع شهرستان دنا که در این روستا برگزار شد گفت :با نگاهی اجمالی به وقایع و حوادث بدو انقلاب تا کنون به وضوح و کررات دست یاری خداوند متعال را میبینیم،نصرتهایی که جزو وعده های خداوند در قرآن کریم بود و یک به یک تحقق یافت.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امروز و بعد از 38 سال از گذشت انقلاب هر جایی از عالم که عدالت خواهان در مقابل حکومتهای استبدادی می ایستند فریادشان فریاد 38 سال پیش انقلاب اسلامی است ابراز کرد:اگر این روزها حوثی ها در یمن در مقابل تمام دنیا ایستاده اند شعارشان شعار 38 سال پیش انقلاب اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد:مقاومت و پیروزی های هر روزه در عراق و سوریه مرهون اندیشه بلند امام راحل و حمایت های جمهوری اسلامی از مردم این کشور است.

بوعلی خاطر نشان کرد:اتفاقات رخ داده در منطقه نشان از تحقق وعده های الهی و پیروزی مجدد اسلام بر کفر است. وی عنوان کرد:اتکای سپاه پاسداران و ایران اسلامی به موشک و سلاح نیست بلکه این اتکا به قرآن و اهل بیت است که اینگونه نمود داشته و دارد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جنایات و جنگ افروزی های کشورهای سلطه گر از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون گفت:اینها با راه اندازی جریانات مختلف فرقه ای و مذهبی به دنبال نابودی اسلام هستند و شیعه و سنی برایشان فرقی ندارد.

وی با اشاره به کمک های جمهوری اسلامی ایران به عراق و سوریه در جریان ورود داعش به این دو کشور گفت:داعش در ابتدای ورودش به عراق و سوریه تا مرزهای مهران و قصر شیرین هم پیش آمده بود تا اینکه به عقب رانده شدند.

بوعلی ابراز کرد:در آن موقع عراق در کل 12 لشکر نظامی داشت ولی امروز صدها هزار نیروی مردمی به لشکرهای نظامی تبدیل شده اند و گوش به فرمان مرجعیت شیعی آماده نبرد هستند که این خود از معجزات امام راحل بود.

بوعلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع خانواده های شهدا و مدافعان حرم به متعاقب آن حمله به مواضع داعش اظهار کرد: حمله به مواضع داعش نشان داد اگر بخواهند حرکت بیهوده ای از خود نشان دهند همه هستی شان تباه می شود.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمدبا تاکید بر اینکه کسانی مانند وزیر امور خارجه نادان و جاهل عربستان که گفته است باید جنگ را به داخل ایران بکشانیم پیام جمهوری اسلامی از این حمله را دریافت کنند.

وی عنوان کرد:بد بخت تر از حکام عربستان کشورهای مطیع این کشور است که نمیدانند با دست خود در حال پرورش صدام دیگری هستند که آخر به جان خودشان می افتد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به فتنه انگیزی های آمریکا در منطقه خاورمیانه گفت:سوال اینجاست که افغانستان ،عراق و سوریه چه مشکلی با آمریکا داشتند که شهرهاشان را به تلی از خاک تبدیل کردند.

بوعلی با اشاره به اینکه دموکراسی مورد ادعای آمریکا تا کنون یک جا را آباد نکرده است خاطرنشان کرد: تعجب ما از برخی روشنفکر نماها است که بدیهیات آمریکا یعنی جنگها و خون ریزی های این کشور را نمی بینند.

وی تاکید کرد:آمریکاییان مگر به بردگی و تسلیم محضشان بودن به هیچ چیز دیگری راضی نیستند.

ارسال نظرات