به همت پایگاه شهید رهاوی ناحیه ثارالله یزد:

جشن روزه اولی هادر مراسم ضیافت افطاری پایگاه شهید رهاوی ناحیه ثارالله یزد

در ضیافت افطاری ماه مبارک رمضان به همت پایگاه مقاوت شهید جلال رهاوی مراسمی تحت عنوان جشن روزه اولی ها برگزار و جوایزی به چند تن از بسیجیان اهداء شد.
کد خبر: ۸۸۷۶۱۹۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از یزد، پایگاه مقاومت شهید جلال رهاوی ناحیه ثارالله یزد برای پنجمین سال متوالی اقدام به برگزاری ضیافت افطاری با اهداء جوایز به روزه اولی ها در ماه مبارک رمضان نمود.

این مراسم که درمورخ 96.3.29 درحسنیه شهدای قطرم اکرام آباد برگزارگردید، هادی استادی فرمانده حوزه کوثرناحیه ثارالله یزد، ضمن عرض خیر مقدم نسبت حاضرین در جلسه نسبت به اقدامات اخیر سپاه در خصوص حمله موشکی به مقر تروریست های داعش در سوریه توضیحاتی را ارائه نمود.

در ادامه این مراسم "حجت الاسلام کریمی" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج ثارالله به تفسیر چند آیه از قرآن کریم در خصوص چگونگی مقابله باکفار وهمچنین روشنگری سند ننگین 2030بیاناتی را ایراد نمود.

دراین مراسم گروه سرود میثاق، سرودی را تحت عنوان مدافعان حرم اجرا نمود و بعد از این برنامه مراسمی تحت عنوان جشن روزه اولی ها برگزار گردید و جوایزی به چند تن از بسیجیان اهداء شد.

در ادامه این برنامه افطاری فرمانده پایگاه "سید مصطفی میرزابابایی" از خانواده بسیجیان حاضر در برنامه تقدیر وتشکر نمود و بعد از اقامه نماز جماعت مغرب وعشا توسط حجت الاسلام کریمی ضیافت افطاری در یک فضای صمیمی برگزار گردید.

لازم به ذکر است که دراین برنامه پایگاه قدیسه خواهران و مسجد ولی عصر (عج)اکرم آباد همکاری لازم را با این پایگاه به نحوه شایسته انجام دادند.


ارسال نظرات