خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

حضرت‌على‌(ع‌) در واپسين‌ لحظات‌ زندگى‌ نيز به‌ فكر صلاح‌ و سعادت‌ مردم‌ بود

حجت الاسلام محمد رستمی، همزمان باایام شهادت مولی الموحدین حضرت امیرالمومنین علی(ع) و لیالی پرفضیلت قدر، به فضایل شب قدر اشاره کرد و افزود:شب قدر از شب هاى با عظمت و با اهميت سال است و دليل فضيلت اين شب بر ساير شب ها به اعتبار امورى است كه در اين شب محقق مى گردد.
کد خبر: ۸۸۷۵۶۵۹
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی با اشاره به سیره اخلاقی امام علی علیه السلام خاطر نشان کرد: مطالعة اخلاق فردی حضرت می تواند ما را کمک کند تا بتوانیم در جهت رشد معنوی گام برداریم و به صفای درونی و آرامش برسیم و مطالعة اخلاق اجتماعی به ما کمک می کند تا بتوانیم تعامل با دیگران را بیاموزیم و بتوانیم فرد مفیدی در جامعة خویش باشیم.

وی گفت: جامع‌ترین الگویی که در مقابل چشم جوانان نسل امروز وجود دارد، سیره حضرت علی (ع) است‌ و با الهام از جملات ایشان در نهج‌البلاغه و سخنان دیگری که به دست ما رسیده می توانیم در مسیر سعادت قرار گیریم.

حجت الاسلام محمد رستمی افزود: حضرت‌على‌ ( ع‌ ) در واپسين‌ لحظات‌ زندگى‌ نيز به‌ فكر صلاح‌ و سعادت‌ مردم‌ بود و به‌ فرزندان‌ و بستگان‌ و تمام‌ مسلمانان‌ چنين‌ وصيت‌ فرمود: شما را به‌ پرهيزكارى‌ سفارش‌ مى‌كنم‌ و به‌ اينكه‌ كارهاى‌ خود را منظم‌ كنيد و اينكه‌ همواره‌ در فكر اصلاح‌ بين‌ مسلمانان‌ باشيد. يتيمان‌ را فراموش‌ نكنيد، حقوق‌ همسايگان‌ را مراعات‌ كنيد . قرآن‌ را برنامه‌ى‌ عملى‌ خود قرار دهيد . نماز را بسيار گرامى‌ بداريد كه‌ ستون‌ دين‌ شماست‌.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی با اشاره به شهادت حضرت علی (ع) خاطر نشان کرد: سرانجام در 19 ماه رمضان در حالی که آن بزگوار هنگام نماز در سجده بودند، ابن ملجم ضربتی بر فرق مبارک علی (ع) زد و خون از سر حضرت در محراب جاری شد. در این حال آن حضرت فرمود: «فزت و رب الکعبه». به خدای کعبه سوگند که رستگار شدم.

ارسال نظرات