خبرهای داغ:
مدیر کل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قزوین:

17 هزار شهید ترور در کارنامه افتخار آمیز این انقلاب ثبت است

مدیر کل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قزوین گفت: در سال 64 ما بهترین دوستان و همرزمان خود را از دست دادیم که به صورت ناجوان مردانه در ماه مبارک رمضان در مکان بسیج شهدا، حسینی وار به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۸۸۷۵۳۳۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبر گزاری بسیج در قزوین، سرهنگ مهدی طاهرخانی مدیرکل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین در مراسم گرامی داشت شهدا ترور شهرستان تاکستان اظهار کرد: همه ما مدیون خون شهیدان بی گناه و مظلوم این انقلاب هستیم..

وی به دفاع مقدس و ترور های منافقین اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس رسما در 31 شهریور  سال 59 که جنگ تمام عیاری علیه ایران بود توسط بعثی ها و حامیان استکباری آنها صورت گرفت ولی در بعدی دیگر جنگی داخلی که توسط منافقین و گروهک ها سازماندهی شده و امریکا نیز آنها را حمایت میکرد که 17 هزار نفر از مسئولین و مردم عادی را به خاک و خون کشاندند.

وی ادامه داد: خدا را شکر که بعد از 38 سال که از انقلاب می گذرد نه تنها نتوانستند که به اهداف شوم خود برسند بلکه این انقلاب شوکوفا تر و جهانی شد.

ایشان از برخی شهدای ترور یادی کرده و گفت: شهدای ترور که برخی از مسئولین رده بالای نظام بوده و برخی نیز مردم عادی که گناهشان اعتقادشان بود، هستند؛ مثل ترور امام خامنه ای در سال 60، شهید باهنر و بهشتی و 72 تن از یارانش و شهدای محراب.

طاهرخانی بیان کرد:  امروزه نیز شهدای هسته ای و مجلس و شهدای حرم،که توسط منافقینی که ادعای دموکراسی و آزادی سر داده بودند شهید شدند.

این مسئول منافقان را از سنگدل ترین نوع تروریست ها معرفی کرده و یادآور شد:برای نمونه از شهدای ترور 2 خواهر بودند به نام های ناهید فاتحی اهل کردستان که جرمش این بود که به امام توهین نکرد و بعد از 11 ماه اسارت در چنگال کومله و دمکرات سرش را تراشیده ، دستانش را قطع کردند و زنده به گورش نمودند،شهیده دیگر هاشمی اهل آمل در روز عروسی خواهرش برای دفاع از رزمندگان حضور یافت و در همان روز به شهادت رسید و البته از این نمونه ها بسیار است .

مدیر کل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در خاتمه از شهدای ترور تاکستان به عنوان  برگ زرینی برای مردم غیور و شهید پرور تاکستان یاد کرد و ابراز کرد: در سال 64 ما بهترین دوستان و همرزمان خود را از دست دادیم که به صورت ناجوان مردانه در ماه مبارک رمضان در مکان بسیج شهدا، حسینی وار به شهادت رسیدند.

7001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار