مسئول سازمان اردویی بسیج در گفت و گو با «بسیج»:

نامگذاری روز قدس موجب احیای مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی شد

سردار سلیمانی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس نمادی از وحدت و انسجام ملت‌های مسلمان بر سر حقوق ضایع شده ملت فلسطین است، گفت: نامگذاری روز قدس باعث احیای مبارزه با رژیم جعلی صهیونیست شد.
کد خبر: ۸۸۷۵۱۷۴
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی بسیج در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس،وظیفه شرعی مسلمانان در حمایت از مردم فلسطین است، گفت: مسلمانان جهان باید با بصیرت و روشن بینی با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس مواضع ضداسلامی آمریکا و رژیم وهابی عربستان که برآمده از منافع رژیم صهونیستی است را به دنیا نشان دهند.
 
وی ادامه داد: از همه مسلمانان جهان به ویژه مردم همیشه در صحنه ایران انتظار می‌رود با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس سهم بسزایی در به لرزه در آوردن پایه‌های سست و ننگین رژیم صهیونیستی ایفا کنند.
 
سردار سلیمانی خاطر نشان کرد: راهپیمایی روز قدس نمادی از وحدت و انسجام ملت‌های مسلمان بر سر حقوق ضایع شده ملت فلسطین است، با پیروزی انقلاب اسلامی و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام خمینی(ره)، مسئله قدس و ضرورت مبارزه با صهیونیسم در بین جوامع اسلامی احیا شد.
 
مسئول سازمان اردویی بسیج در پایان تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس همواره دارای برکات و خیرات بسیاری برای ملت‌های اسلامی است و توانسته پرده از چهره خبیث اسرائیل و آمریکای جنایتکار بردارد، بیداری اسلامی نیز از راهپیمایی روز جهانی قدس نشات گرفت.
ارسال نظرات