مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان؛

فرار روبه جلوی فرماندار آذرشهر با توهین به مردم/ انتقاد از دولت، معیار بی دینی شده است!؟

محمد طاهری گفت: این حربه فرماندار است که به دلیل سرپوش گذاشتن به بی تدبیری ها و کم کاری های خودشان با فحاشی به مردم و داغدیدگان حادثه سیل فرار روبه جلو می کند.
کد خبر: ۸۸۷۴۴۸۸
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی آذربایجان شرقی ، محمد طاهری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در رابطه با توهین اخیر فرماندار این شهر به منتقدین دولت بیان کرد: این حربه فرماندار است که به دلیل سرپوش گذاشتن به بی تدبیری ها و کم کاری های خودشان با فحاشی به مردم و داغدیدگان حادثه سیل فرار روبه جلو می کند.

وی افزود: امام (ره) می فرمود ما نوکر مردمیم در حالی که امروز برخی مسئولین نگاه ارباب رعیتی به مردم و عموم جامعه دارند و خود را در جایگاه خان و ارباب مردم می بینند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی اظهار داشت: جای تاسف دارد که فرماندار آذرشهر اینقدر آزادانه لب به توهین می گشاید و مردم را بی دین و میکروب خطاب می کند. جالب است که معیار بی دینی و ضد انقلابی انتقاد از دولت شده است!

وی افزود: البته این گونه رفتارها از فرماندار سابقه قبلی نیز داشته و اخیرا در انتخابات ریاست جمهوری نیز به دلیل روشنگری های صورت گرفته در فضای دانشگاه، از بسیج دانشجویی شکایت کرده بود!

طاهری بیان کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه شهید مدنی طی نامه ای سرگشاده به وزیر کشور خواستار رسیدگی فوری و شفاف به مسائل پیش آمده توسط فرماندار شده است.


ارسال نظرات