خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء:

برگزاری یادواره شهدای روحانی در حقیقت یک سرمایه گذاری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء گفت: برگزاری یادواره شهدای روحانی در حقیقت یک سرمایه گذاری است و با برگزاری چنین مراسماتی مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان ما با آرمان های ارزشمند شهداء آشنا می شوند.
کد خبر: ۸۸۷۳۴۲۴
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای روحانی آذربایجان غربی اظهار کرد: روحانيت در کنار حضرت امام (ره) تبلور بخش انديشه هاي والاي امام(ره) بودند عمده ترين چالش هايي که انقلاب اسلامي پس از پيروزي با آنها مواجه بود و نقشي که روحانيت در اين عرصه بر عهده داشتند بسيار برجسته بود.

حجت الاسلام سرایی افزود: برگزاری یادواره شهدای روحانی در حقیقت یک سرمایه گذاری است و با برگزاری چنین مراسماتی مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان ما با آرمان های ارزشمند شهداء آشنا می شوند و با معرفی شهدای روحانی و طلبه قطعا مخاطبین ما به نقش تاثیر گذار روحانیت در ایام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بیشتر آشنا می شوند.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری این یادواره ها می تواند در نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در اقشار مختف جامعه تاثیر گذار باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء تاکید کرد: امروز همه ما وظیفه داریم با برگزاری برنامه‌های مختلف در طول سال یاد وخاطره شهدا را گرامی داشته و افکار و اندیشه‌های این عزیزان را به مردم و خانواده‌ها نشر و گسترش دهیم.

ارسال نظرات