خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

شب قدر، شب تعیین سرنوشت انسان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع سربازان این ناحیه، شب قدر را شب تعیین سرنوشت انسان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۷۳۲۹۱
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی ، حجت الاسلام رجب احمدی با اشاره به فضیلت ماه رمضان گفت: ماه رمضان دارای فضیلت الهی است و انسان از زوایای مختلفی به بندگی خداوند می پردازد چنانکه در آن خواب انسان عبادت و نفسش تسبیح به شمار می رود.

وی با اشاره به قرار گرفتن در شب های قدر، اظهار داشت: شب قدر، شب تعیین سرنوشت انسان و بیمه شدن یکسال مسلمانان است و بهتر است که از این شب و از این ماه نزول قرآن فیض کافی ببریم و از کامل ترین کتاب آسمانی بهره مند شویم.

حجت الاسلام احمدی در مورد فضیلت شب قدر اشاره و بیان کرد: شب قدر را قدر بدانیم، شب بسیار مهمی است، به ولی عصر (عج) توجه کنید، به در خانه خدا(مسجد) بروید و به برکت امام زمان(عج) از خداند متعال، خواسته هایتان را بگیرید.

عضو کمیته فرهنگی فرهنگی شهرستان شب نزول قرآن، شب نزول فرشتگان، شب رحمت خاصه الهی، شب مغفرت و آمرزش گناهان، شب اسارت شیطان و ایمنی انسان، شب تقدیر امامت و ولایت و شب مخصوص امام زمان(عج) را از مهم ترین فضیلت های شب قدر عنوان کرد.

حجت الاسلام احمدی در پایان یادآور شد: مناسب است در این شب، انسان فرصت را غنیمت بشمارد و ضمن انجامن دادن اعمال و عبادات مخصوص این شب به تفکر در اوضاع اسلامی و توجه بیشتر به تعالیم قرآن مجید و معارف اهل بیت(ع) بپردازد و در کنار آن از اعمال زشت خود استغفار کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها