جلسه شورای تذکر لسانی امربه معروف ونهی ازمنکر حوزه شهدای خواهر بافق برگزار شد

جلسه دبیر امر به معروف و نهی از منکر ناحیه سپاه بافق با سراکیپ های شورای تذکر لسانی حوزه مقاومت شهدای خواهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۷۲۳۹۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، امروز صبح جلسه ای با حضور "سالاری" دبیر امربه معروف و نهی از منکر و سراکیپ های شورای تذکر لسانی با هدف توجیه اعضای شورا در محل حوزه شهدای خواهر برگزار گردید.

سالاری گفت: شروع کار امر به معروف و نهی از منکر باید از خود و خانواده خود و از معروفات و منکرات کوچک در اطرافیان و اقوام و فرزندان باشد.

همچنین وی متذکر شد که در جلسات شورای امر به معروف و نهی ازمنکر، ابتدا منکرات هر منطقه شناسایی ، سپس به ریشه یابی آن مشکلات پرداخته شود و مراحل هفتگانه لحاظ گردد که این مراحل عبارتند از:

" شناسایی منکرات رایج و معروفات ترک شده منطقه، تعیین اولویت، ریشه یابی و تعیین عوامل و مصادیق، شناسایی راهکار با تعیین روش مناسب با انتخاب افراد، توجیه مجری و مجریان، اجرای امربه معروف و نهی ازمنکر، بازخورد و نتیجه" .

در پایان گفته شد که به صورت دوره ای نظارت ستادی بر عملکرد حوزه صورت خواهد گرفت و همچنین از سراکیپ ها درخواست شد که هرکدام پنج نفر به عنوان زیرمجموعه خود انتخاب کنند که این افراد باید خوش خلق و خوش بیان و خوش برخورد بوده و خود نیز عمل کننده به معروفات و ترک کننده منکرات باشند.


ارسال نظرات