فرمانده سپاه سیمرغ:

فعالیت بسیج در توزیع سبد کالا به نیازمندان شهرستان سیمرغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیمرغ از اقدام این بسیج برای یاری محرومان و مستضعفین گفت: طی ماه مبارک رمضان و طریق سنت حسنه اکرام، ناحیه مقاومت بسیج سیمرغ در توزیع سبد کالا به نیازمندان فعالیت دارد.
کد خبر: ۸۸۷۲۲۱۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیمرغ  از اقدام این بسیج برای یاری محرومان و مستضعفین گفت: طی ماه مبارک رمضان و طریق سنت حسنه  اکرام، ناحیه مقاومت بسیج سیمرغ در توزیع سبد کالا به نیازمندان فعالیت دارد.
سرگرد پاسدار محمد برمر در گفتگو با بسیج افزود: به برکت ماه مبارک رمضان و به منظور به جا آوردن سنت رسول الله(ص) و ائمه معصومین (ع) در توجه به همنوعان و نیازمندان، سپاه ناحیه شهرستان با جمع آوری اقلام مورد نیاز محرومان در ماه برکت  نسبت به توزیع آن اقدام کرده است.
فرمانده سپاه سیمرغ یادآور شد:  با لطف حق تعالی و مشارکت  و همت بالغ بر 60 درصدی پایگاههای فعال شهرستان برای اجرای عملیات هماهنگ خدمت رسانی به شیوه  حضرت علی ابن ابیطالب(ع)  به محرومان توفیق داشتیم تا  طی 72 ساعت تعداد 700 سبد کالای غذایی شامل 13 قلم کالا اعم از رب، چای، قند، شکرف ماکارونی، سویا، برنج، حبوبات، ابلیمو، رشته آش، خرما، مواد شوینده و ... را جمع آوری و بین محرومین تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و افراد نیازمند خارج از پوشش نهاد های خدماتی توزیع نمائیم.
برمر اضافه کرد: علاوه بر اقلام جمع آوری شده  نیروهای بسیج مقاومت سپاه سیمرغ  کمیته امداد شهرستان نیز اقلامی را اماده کرد که عملیات توزیع آنرا  بسیجیان  انجام دادند. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها