واکنش ندا ملکی به حادثه تروریستی تهران در گفتگو با «بسیج»:

نیروهای امنیتی به بهترین شکل دفاع کردند/ شهادت مظلومانه مدافعان حرم در بیرون از مرزها

مجری برنامه آفتاب شرقی گفت: نیروهای امنیتی به بهترین صورت وظیفه خود را انجام دادند مدافعان حرم در بیرون از مرزها می جنگند برای اینکه جنگ به داخل کشور کشیده نشود کار بسیار ارزشمند و البته شهادت مظلومانه ای است.
کد خبر: ۸۸۷۱۷۶۸
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
ندا ملکی مجری برنامه آفتاب شرقی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به حادثه تروریستی تهران گفت: تشخیص وظیفه و عمل به آن در زمان مناسب مهم ترین تکلیفی است که نیروهای امنیتی ما به عهده دارند.

وی افزود: در مورد بحث حادثه تروریستی اخیر که در تهران اتفاق افتاد هموطنان ما که مردم عادی بودند و گناهی نداشتند به شهادت رسیدند ما دیدیم که نیروهای امنیتی به بهترین صورت وظیفه خود را انجام دادند و دفاع کردند.

اما بحث دیگری در بیرون از مرزها است این شهادت را ما به چشم خودمان دیدیم که این نیروی حفاظتی سپاه مجلس دفاع کرد و به شهادت رسید و فیلم آن پخش شد با تمام وجودمان این را لمس کردیم.

مجری برنامه آفتاب شرقی تصریح کرد: اما بحث مدافعان حرم و جنگیدن در بیرون از مرزها هم وجود دارد که مردم صدای گلوله و توپ و تانک را نمی شنوند هر چند نا امنی در اطراف کشور را حس می کنند مدافعان حرم آنجا به شهادت می رسند و در بیرون از مرزها می جنگند برای اینکه جنگ به داخل کشور کشیده نشود کار بسیار ارزشمند و البته شهادت مظلومانه ای است.

ملکی با بیان اینکه در زمان دفاع مقدس هم ما صدای جنگ را می شنیدیم و حس می کردیم و داخل کشور جنگ بود گفت: اما الان ایران در سوریه و عراق می جنگد و داعش را مورد هدف قرار می دهد برای اینکه پای آنها به این کشور نرسد و این جنگ بیرونی به داخل ایران کشیده نشود و این مظلومیت شهدای مدافع حرم را چند برابر و البته اجر و جایگاه آنها را نزد خداوند می افزاید و کارشان برای کشور ما خیلی ارزشمند است.

وی افزود: از خداوند می خواهیم که برای رزمندگانی که خارج از مرزهای ایران و در جاهایی مثل سوریه و لبنان و عراق می جنگند سلامتی رقم بزند و از آنها محافظت کند و اگر شهادت اتفاق می افتد برای خانواده هایشان صبر را آرزو می کنیم و انشاء الله که خداوند آنها را با شهدای کربلا محشور کند.

ارسال نظرات