همزمان با ماه مبارک رمضان؛

برگزاری نمایشگا کتاب در شرکت گاز استان زنجان

همزمان با ماه مبارک رمضان، نمایشگا کتاب و لوازم کمک آموزشی در شرکت گاز استان زنجان برپا شد.
کد خبر: ۸۸۷۱۲۲۰
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و در راستای ترویج و گسترش فرهنگ کتابخوانی؛ نمایشگاه کتاب و لوازم کمک آموزشی در شرکت گاز استان زنجان برپا شد.

نادر رابطی افزود: این نمایشگاه از 8 خرداد ماه آغاز و به مدت 10 روز در ساختمان مرکزی این شرکت در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در این اقدام؛ کتاب ها و لوازم کمک آموزشی با تخفیف 35 درصدی عرضه می شود، افزود: موضوعات کتابها؛ طیفی از موضوعات مذهبی، علمی، روانشناسی، ادبی، آشپزی، ادبیات کودک و نوجوان و داستانهای کوتاه را شامل می شود.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه همچنین انواع بازیهای فکری و آموزشی کودکان و نوجوانان، وسایل بازی مانند انواع پازلها، بازی های مکعبی، چرتکه در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است، اظهار داشت: تلاش شده است تولیداتی که متناسب با فرهنگ ایرانی – اسلامی طراحی و تولید شده و برای رشد و شکوفایی کودکان مفید است، عرضه شود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و بهره مندی هر چه بیشتر همکاران از کتب انتشار یافته عنوان کرد.

رابطی افزود: برگزاری مسابقه ترجمه و مفاهیم جزء یازدهم قرآن کریم به صورت آموزش غیر حضوری توسط واحد آموزش، برگزاری مسابقه حفظ سوره مبارکه نباء توسط واحد فرهنگی بسیج شهدای گمنام شرکت گاز استان زنجان, تلاوت قرآن کریم بعد از نماز ظهر و عصر و ادعیه های ماه مبارک رمضان از جمله برنامه های اجرا شده در این ماه مبارک است.

ارسال نظرات