واکنش مهران رجبی به حادثه تروریستی تهران در گفتگو با «بسیج»:

مدافعان حرم مدافعان ایرانند/ کسانی که نقش آنها را کمرنگ جلوه می دهند یا نادانند یا مغرض

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: مدافعان حرم مدافعان ایران هستند و از نظر من ایران حرم مقدسی است که باید حفاظت شود. کسانی که سعی دارند نقش نیروهای امنیتی و مدافعان حرم را کمرنگ جلوه دهند یا نادان هستند و یا مغرض.
کد خبر: ۸۸۷۱۰۴۷
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
مدافعان حرم مدافعان ایران هستند/ کسانی که نقش آنها را کمرنگ جلوه می دهند یا نادانند یا مغرض
مهران رجبی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به حادثه تروریستی تهران گفت: من فکر می کنم در این چند روز مردم قدر مدافعان حرم را بیشتر دانستند و عشق وعلاقه آنها نسبت به این عزیزان مضاعف شده است.

وی افزود: دانش مردم ما زیاد تر شده و فهمیده اند که جبهه را باید فراتر از مرزها ببریم تا دشمنان از ریشه خشکانده شوند چون خواستگاه آنها در کشورهای سوریه و عراق است و عربستان از آنجا نیروی بیشتری را استخدام کرده است. لذا اگر در همانجا مشغول باشند خسارت کشور ما کمتر می شود تا اینکه ما بخواهیم در کرمانشاه و اطراف مرزهای خودمان درگیر آنها شویم.

بازیگر سینما و تلویزیون اظهار داشت: در واقع حرم را ایران قرار می دهیم و مدافعان حرم مدافعان ایران هستند و از نظر من ایران حرم مقدسی است که باید حفاظت شود. به این دلیل کار مدافعان حرم که خطر را از کشور ما دور کرده اند بسیار پسندیده است و کسانی که سعی دارند نقش نیروهای امنیتی و مدافعان حرم را کمرنگ جلوه دهند یا نادان هستند و یا مغرض.

ارسال نظرات