امام جمعه بخش بهمن:

منافقین دهه 60، نسخه داخلی داعش کنونی بودند که 17 هزار ترور انجام دادند/ سند 2030 با استقلال کشور در تضاد است

امام جمعه بخش بهمن گفت: در حقیقت منافقین دهه 60 نسخه داخلی داعش کنونی بودند که 17 هزار ترور انجام دادند و قضات انقلابی کار درستی کردند که داعشی های 30 سال قبل را با حکم امام خمینی(ره) اعدام کردند.
کد خبر: ۸۸۷۰۶۰۳
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان، اظهار کرد: کسانی که روحیه انقلابی گری ندارند و عقلانیت را در سازش با دشمن می دانند، برای فرار از هزینه های چالش با ابرقدرت ها، به ‏سوى تأمين خواسته‏هاى دشمن می روند تا او را راضى كنند. نمونه آن عربستان سعودى است که براى كسب رضايت رئيس جمهور آمريكا مجبور مى‏شود قريب ۵۰۰ ميليارد دلار از اموال خود را به آنها بدهد.


منافقین دهه 60، نسخه داخلی داعش کنونی بودند که 17 هزار ترور انجام دادند
حجت الاسلام علیزاده خاطر نشان کرد: دهه 60 دهه پیروزی انقلاب یک دهه مظلوم است که اخیرا به وسیله برخی از صاحبان بلندگوها مورد تهاجم قرار گرفته است. برخی گمان می کنند روش های تروریستی الان داعش، جدید است در حالی که این همان روشی است که خشن ترین تروریست ها در دهه 60، زنده زنده پوست بدن افراد را می کندند و اعضای بدنشان را جدا می کردند.

وی تصریح کرد: در حقیقت منافقین آن زمان نسخه داخلی داعش کنونی بودند که 17 هزار ترور انجام دادند. لذا کسانی که راجع به دهه 60 قضاوت می کنند جای جلاد و شهید را عوض نکنند. مگر قضات انقلابی کار بدی کردند که داعشی های 30 سال قبل را با حکم امام خمینی(ره) اعدام می کردند.


سند 2030 با استقلال کشور در تضاد است
خطیب جمعه بخش بهمن اذعان کرد: در مساله سند 2030 صحبت های زیادی بیان شده و اعتراضات زیادی از جانب مقام معظم رهبری، علما و مراجع صورت گرفته است که این سند با فرهنگ، مذهب، اسلام و انقلاب ما سازگار نیست.

وی با اشاره به بیانات رهبری تاکید کرد: به فرض اینکه در این سند چیز واضحی که مخالف اسلام باشد وجود ندارد؛ که حالا وجود دارد؛ باید گفت چرا نظام آموزشی کشور ما باید بیرون از کشور و به دست افراد یونسکو نوشته شود؟ این سند خلاف اسلام باشد یا نباشد، اینجا ایران و جمهوری اسلامی است.


پیام های حمله تروریستی به مجلس و حرم امام (ره)
علیزاده همچنین با اشاره به حمله تروریستی به مجلس و حرم امام(ره) گفت: این حادثه که با هدف ضربه راهبری به نظام مهیا شده بود چند چیز را به ما فهماند: قدردانی از شهدای مدافع حرم و تضعیف نکردن نهادهای امنیتی و دفاعی کشور: چون آمادگی و سرعت بالای یگان های حفاظت و صابرین سپاه مانع از تحقق اهداف آنها شد.

وی ضمن تبریک میلاد كريم اهل‏بيت حضرت امام حسن مجتبى(ع) و روز اكرام‏ عنوان کرد: امام حسن معروف است به کریم اهل بیت علیهم السلام چون هیچ نیازمندی را از در خانه اشان رد نمی کردند و چند مرتبه اموال و دارایشان را با فقرا تقسيم کردند. يكى از درس هاى بزرگ ماه رمضان اين است كه با چشيدن گرسنگى و تشنگى، به فكر گرسنگان و محرومان و فقرا بيفتيم.

ارسال نظرات