دستگیری سارق حرفه‌ای با 14 فقره سرقت در آمل

فرمانده انتظامی آمل گفت: سارق حرفه‌ای مغازه با 14 فقره سرقت در این شهرستان شناسایی شده و در دام قانون گرفتار شد.
کد خبر: ۸۸۷۰۴۵۲
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ولی‌الله گنجیان‌مقدم اظهار کرد: سارق حرفه‌ای مغازه با 14 فقره سرقت در این شهرستان شناسایی شده و در دام قانون گرفتار شد.

وی با اشاره به اینکه این دستگیری پس از بروز چند فقره سرقت مغازه در سطح این شهرستان انجام شد، افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده پلیسی پس از هماهنگی دستگاه قضا طی عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری متهمی شدند که در بازجویی‎ها به 14 فقره سرقت مغازه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی آمل با اشاره به کشف مقدار زیادی اموال سرقتی طی بازرسی از مخفیگاه متهم و تحویل آنها به مالباختگان، بیان کرد: سارق حرفه‌ای با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

ولی‌الله گنجیان‌مقدم با اشاره به سرقت از اموال داخل خودرو اظهار کرد: سرقت از خودرو این روزها از مواردی بوده که سارقان در آن فعالیت دارند.

وی افزود: شهروندان لازم است برای جلوگیری از سرقت وسایل خودری‌شان این وسایل نقلیه را به انواع تجهیزات حفاظتی، ایمنی و دزدگیر مجهز کنند.

فرمانده انتظامی آمل با اعلام اینکه شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک به سرعت با سامانه تلفنی 110 پلیس تماس بگیرند، تصریح کرد: باند سرقت اموال داخل خودرو با 48 فقره سرقت در این شهرستان به تازگی متلاشی شده است.

این مسؤول با اعلام اینکه در این عملیات 6 نفر از خریداران اموال مسروقه گرفتار قانون شدند، بیان کرد: علاوه بر اعتراف متهمان در بازجویی‌های پلیس مبنی بر 48 فقره سرقت قطعات و اموال داخل خودرو، از مخفیگاه آنها مقدار زیادی اموال مسروقه کشف شده است.

گنجیان با اعلام اینکه پس از بروز سرقت‌های متعدد قطعات و اموال داخل خودرو در سطح شهرستان مأموران انتظامی به صورت ویژه وارد میدان شدند، یادآور شد: سه عضو از این باند سرقت وسایل خودرو طی اقدامات گسترده پلیسی و عملیات ضربتی با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: سارقان با تشکیل پرونده به دستگاه قضا تحویل داده شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها