خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه نهاوند:

مسئولین نگاه ویژه ای به مشکلات ورزش بسیج نهاوند داشته باشند

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به بحث مشکلات و معضلات ورزش بسیج شهرستان نهاوند گفت: امیدواریم با توجه به اهمیت بحث ورزش در جذب حداکثری مسئولین ذیربط نگاه ویژه ای به بحث مشکلات ورزش بسیج و تلاش برای رفع آن داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۷۰۲۲۵
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
مسئولین نگاه ویژه ای به مشکلات ورزش بسیج نهاوند داشته باشند

مهدی زرینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند در خصوص مشکلات و معضلات ورزش بسیج شهرستان نهاوند اظهار داشت: کمبود بودجه اصلی ترین و اساسی ترین معضل ورزش بسیج است که پیشبرد با کیفیت هر برنامه ای را به مشکل روبرو کرده است.

وی با بیان اینکه به حوزه ها برای برگزاری مسابقات حلقه‌های صالحین هیچ ردیف بودجه ای اختصاص داده نشده است، گفت: حوزه مجبور است از بودجه برنامه های دیگر استفاده کند.

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه نهاوند گفت: برای اعزام تیم ها به مسابقات استانی نیز مشکلات بودجه برای کرایه مینی بوس، پذیرایی، تهیه لباس و ... وجود دارد که همه این موارد بر روی اجرای مناسب برنامه ها تأثیر بسزایی دارد.

وی ادامه داد: در بحث ورزش حوزه ها و سوله های صالحین نیز این سالن‌ها فقط به اندازه یک سالن والیبال است و برگزاری مسابقه رشته های پر طرفدار طبق دستورالعمل امکان پذیر نیست.

زرینی تصریح کرد: در بازرسی هایی که هرساله توسط سازمان ورزش بسیج صورت می گیرد؛ به زمین های بایر کانون بسیج افتخار می کنند و آنها را مستعد ساخت انواع سالن ها از قبیل تیراندازی، استخر، چمن مصنوعی و غیره می دانند و قول هایی هم می‌دهند اما بعد از مدتی همه چیز به فراموشی سپرده می شود .

وی با بیان اینکه با وجود تمام این مشکلات ورزش بسیج شهرستان همیشه در سطح استان و کشور خوش درخشیده و حرفی برای گفتن داشته است، گفت: سال گذشته در بخش خواهران تیم جودو مقام اول استان و دو مقام اول و دومی کشوری را کسب کرد و در بخش برادران نیز در تمام رشته ها همیشه عنوان دار بوده است و تیم بومی محلی ناحیه در مسابقات کشوری مقام دوم و در مسابقات پینگ پنگ نیز مقام اول استان را کسب کرد.

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه نهاوند خاطرنشان کرد: در شهرستان نهاوند با توجه به بستر مناسب موجود برای رفع مشکلات و پیشبرد بهتر برنامه‌ها پیشنهاد می‌شود سالن‌های فرسوده بازسازی شود و با توجه به وجود فضا و زمین ساخت فضاهای ورزشی مناسب که هم درآمد زا باشد و هم مورد استقبال، مانند استخر ورزشی سرپوشیده که در شهرستان فقط یکی وجود دارد، چمن مصنوعی فوتبال که در شهرستان نداریم، سالن تیراندازی در دستور کار قرار گیرد.

وی ابراز داشت: تعامل بهتر با اداره ورزش و جوانان و استفاده از اماکن ورزشی آنها نیز از دیگر راهکارها است که متأسفانه در سال‌های اخیر بسیار کمتر شده است.

زرینی گفت: امیدواریم با توجه به اهمیت بحث ورزش در جذب حداکثری و ایجاد روحیه نشاط که امروزه مورد تأیید مقام معظم رهبری است مسئولین ذیربط نگاه ویژه ای به بحث مشکلات ورزش بسیج و تلاش برای رفع آن داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات