تاکید بر مشارکت همه دستگاهها برای مقابله با بحران

استاندار کهگیلویه وبویر احمد بر مشارکت مسئولانه ی همه ی دستگاه ها برای مقابله با شرایط بحرانی از جمله مهار آتش سوزی جنگل ها و مراتع تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۶۹۹۸۸
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
استاندار در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان استفاده از همهتاکید استاندار بر مشارکت همه دستگاهها برای مقابله با بحران ی امکانات اداری و بکارگیری تدابیر ویژه ازجمله تشکیل گروه های واکنش سریع و مشارکت دادن گروه های مردمی برای پایین آوردن میزان خسارات را مورد تاکید قرار داد.
موسی خادمی در این نشست که با هدف بررسی تصادفات منجر به فوت، پیشگیری از شیوع تب کریمه کنگو، آتش سوزی جنگلها و مراتع، چگونگی رعایت ایمنی در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی و بازسازی و باز توانی با استفاده از ظرفیت بیمه ای برگزار شد افزود: سهل انگاری ادارات و سازمان ها در زمان مقابله با بحران تحت هیچ شرایطی پذیرفتنی نیست و اداراتی که در کار خدمات تعلل کنند باید جوابگو باشند.
در این جلسه موضوع پیک مصرفی برق به صورت خاص بررسی شد که استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این زمینه گفت: برای کاهش مصرف برق پیشنهاد تعطیلی روزهای پنجشنبه بررسی می شود.
در حاشیه ی این نشست نیک اقبالی معاون عمرانی استاندار نیز با بیان اینکه همه هم استانی ها باید از مزایای بیمه ی حوادث برخوردار شوند گفت: در این صورت بخش قابل توجهی از خسارات ناشی از حوادث جبران می شود.
ارسال نظرات