نماینده مردم مرکز مازندران در مجلس شورای اسلامی:

حملات تروریستی از اول انقلاب اسلامی بر ضد مردم وجود داشت/ دشمن تلاش دارد تا مملکت ما را نا امن نشان دهد اما نیروهای امنیتی و ملت انقلابی فعالیت چند ساعته آنان را خنثی می کنند

از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون کشور ایران شاهد حملات تروریستی بسیاری بوده که توانستیم با اتحاد و انسجام مردم در مقابل این حملات موفق باشیم که این مهم سرمایه خوبی برای مقابله با ابرقدرت‌ها محسوب می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۹۹۳۵
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی‌اصغر یوسف‌نژاد درباره حمله تروریستی امروز تهران و شرایط مجلس شورای اسلامی در زمان حادثه در گفت‌وگویی اظهار کرد: این حمله در ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی بوده و در صحن علنی اتفاق نیفتاده است و صحن علنی مجلس همانند روزهای گذشته برنامه‌های خود را در دستور کار داشته و تا پایان تحت تأثیر حملات تروریستی نبوده است.

وی با اشاره به ادامه فعالیت‌های قانون‌گذاری مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: این حمله در ساختمان اداری مجلس رخ داده ولی صحن علنی در کمال آرامش و به‌صورت عادی مصوبه، نطق میان دستور و سایر برنامه‌ها را در دستور کار خود داشت.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تمام این حملات نشان می‌دهد که توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ادامه دارد و تمام نمی‌شود ولی نیروهای امنیتی و انتظامی کشور اجازه نمی‌دهند که دشمنان به اهداف شوم خود برسند.

یوسف‌نژاد با تأکید بر اینکه همه مردم باید هوشیار باشیم، خاطرنشان کرد: تمام تلاش دشمن این است که مملکت ما را ناامن نشان دهد و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی تصریح کرد: از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون کشور ایران شاهد حملات تروریستی بسیاری بوده که توانستیم  با اتحاد و انسجام  مردم در مقابل این حملات موفق باشیم که این مهم سرمایه خوبی برای مقابله با ابرقدرت‌ها محسوب می‌شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس درباره شرایط دفتر برخی از نمایندگان که در ساختمان اداری بود، گفت: دفتر برخی از نمایندگان مسؤولان که مراجعه‌کنندگان حضور داشتند که در زمان حادثه شرایط به آنان سخت گذشته است.

یوسف‌نژاد با تقدیر از تلاش مسؤولان امنیتی و انتظامی در مقابله با حملات تروریستی، اظهار کرد: کشور ما بارها و بارها در تیررس حملات تروریستی بوده که با تلاش مسؤولان موفق نشدند اقدامات خبیثانه خود را دنبال کنند که این حرکت نشان‌دهنده استادگی و مقاومت مردم است.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان به شیوه‌های مختلف علیه کشور توطئه می‌کند، اضافه کرد: توان امنیتی و اطلاعاتی کشور می‌تواند با این دسیسه‌ها مقابله کند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس درباره شرایط تهران در حال حاضر، بیان کرد: در حال حاضر شرایط عادی بر تهران حاکم است و به حالت عادی بازگشته است.

یوسف‌نژاد گفت: این حملات نشان داده دشمنان کشور هنوز در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران مصمم بوده و برای از بین بردن انقلاب هر هزینه‌ای را پرداخت کرده و جلسات مختلفی تشکیل می‌دهند اما باید بدانند هرگز موفق نخواهند شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها