تقویت تولید با 14 طرح بنیاد برکت برای توانمند سازی داخل

بنیاد برکت در راستای تحقق اقتصادی مقاومتی و تقویت تولید کالاهای ایرانی توسط سرمایه‌گذاران محلی، در اجرای 14 طرح توانمندسازی اقتصادی مشارکت کرده است.
کد خبر: ۸۸۶۹۸۷۲
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران،سید مصطفی موسوی اظهار داشت: بنیاد برکت در راستای تحقق اقتصادی مقاومتی و تقویت تولید کالاهای ایرانی توسط سرمایه‌گذاران محلی، در اجرای 14 طرح توانمندسازی اقتصادی مشارکت کرده است.

وی افزود: مجموع سرمایه‌گذاری بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در طرح‌های یادشده بالغ‌بر 2049 میلیارد ریال است.

موسوی تصریح کرد: توانمندسازی کارآفرینان در تولید موجب عدم وابستگی به کالای خارجی و درنتیجه، پویایی واحدهای تولیدی را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری بنیاد برکت در استان، در طرح‌های تولیدی و صنعتی منجر به کارآفرینی برای بیش از 5660 نفر شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خاطرنشان کرد: تولید کاغذ، ظروف یکبارمصرف، پیچ و مهره، شمش فولادی، محصولات معدنی و صنعتی، پارچه مخمل، پلیمرهای مهندسی، پکیج دیواری و محصولات لبنی، در این طرح‌ها تحقق‌یافته است.

وی بیان کرد: بنیاد برکت پس از 3 تا 5 سال از راه‌اندازی هر طرح اقتصادی، سهام خود را در آن طرح به شریک کارآفرین خود واگذار می‌کند.

موسوی گفت: این اقدام فرصتی را برای واحدهای تولیدی دیگر فراهم می‌کند تا بتوانند از ظرفیت بنیاد در راستای توانمندسازی اقتصادی، ایجاد اشتغال پایدار، رونق تولید و ارائه محصولات باکیفیت استفاده کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها