پذیرایی از زائران روزه دار در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم (ع)

خبرگزاری بسیج: طبق سنوات گذشته و به همّت اداره نذورات و هدایای مردمی آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السّلام در ماه رمضان از زائران روزه دار پذیرایی بعمل خواهد آمد.
کد خبر: ۸۸۶۹۵۲۴
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ از آنجا که سنّت حسنه اطعام و افطار روزه داران مورد تأکید دین مبین اسلام بوده و همواره در بیان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به آن اشاره و توصیه گردیده، آستان مقدّس حضرت عبدالعظیم علیه السلام طبق سنوات گذشته، سفره افطار خود را به صورت ساده گسترده و ضیافتی معنوی برای ساکنان شهر تهران، شهرستان ری و زائران محترم تدارک دیده است.

  سفره افطاری یاد شده در قالب طرح اکرام و اطعام روزه داران در طول ماه مبارک رمضان هر شب بصورت بسته افطاری با مشارکت نیکوکاران و بانیان خیر تهیه و تدارک دیده شده، به نحوی که بخشی از آن به صورت غذای گرم دربِ منزل مستمندان و نیازمندان حومه شهرری، بخشی در ایستگاه های خدمات زائر حرم مطهر و بخشی دیگر در نگارخانه عترت به صورت پذیرایی بر سر سفره ارائه می گردد.

در کنار سفره افطاری که در نگارخانه عترت گسترده خواهد شد، برنامه بیان احکام و حدیث قبل نماز، و اقامه نماز جماعت با حضور مبلغین حوزه علمیه در تالار شیخ کلینی (ره) برگزار میشود ، ضمنا نمایشگاه احکام شرعی با موضوع خرافات نیز مجاور تالار شیخ کلینی (ره) برقرار خواهد بود.

شایان ذکر است، عموم مردم و ناذرین نیز در صورت داشتن نذر برای تهیه و توزیع غذا، قربانی و عقیقه؛ می توانند از طریق دفاتر نذورات مستقر در صحن ها و رواق های حرم مطهّر اقدام و یا برای کسب اطّلاعات بیشتر با شماره تلفن های 51224463 الی 9 تماس حاصل فرمایند تا با همکاری خود بانیان محترم ، شرایط افطار و پذیرائی از روزه داران عزیز فراهم گردد.

 

ارسال نظرات