بیش از 3500 زائر از پاکدشت به پابوس امام راحل می روند

خبرگزاری بسیج: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پاکدشت با تقدیر از حضور با شکوه مردم در انتخابات سال 96 و در آستانه برگزاری بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) بر لزوم هر چه با شکوه تر برگزار شدن مراسم 14 و 15 خرداد تاکید کرد.
کد خبر: ۸۸۶۸۵۹۲
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بسیج؛ سرهنگ پاسدار سعید موسی پور گفت: خرداد ماه نقطه عطف مبارزات حق طلبانه مردمی است که نیاز خود به یک هادی حکیم را در سال 1342 در حضور توانمند و با انگیزه فردی از فرزندان رسول اکرم (ص) برآورده دید که پروانه وار بر گرد شمع وجود پر برکتش جمع شدند . از امام خمینی (ره) گفتن دشوار است به دشواری داوری درباره کار بزرگ همه تاریخ اسلام ، نهضت کم نظیری که امام (ره) رهبری می کردند رستاخیز بزرگی بود که ذهن و زندگی همه مسلمانان و حتی غیر مسلمانان را در بر گرفت .

وی افزود: با برنامه ریزی ها و جلسات متعددی که به همت همه مسئولین و سایر ادارات و نهاد های شهرستان صورت گرفت امسال نیز آمادگی لازم برای اعزام بیش از 3500 نفر از زائرین شهرستان پاکدشت برای تجدید عهد با آرمان های آن امام سفر کرده و همچنین تجدید میثاق با مقام عظمای ولایت فقیه صورت پذیرفت لذا مردم عزیز و همیشه در صحنه شهرستان پاکدشت می توانند راس ساعت 15 عصر روز چهاردم خرداد با مراجعه به نزدیک ترین پایگاه مقاومت بسیج و یا مسجد محل سکونت خود در این مراسم معنوی حضور داشته باشند .

وی با تقدیر از همه کسانی که در این امر مهم نقش آفرینی خواهند کرد افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه ضیافت الهی جمع کثیری از پاسداران و بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه شهرستان وظیفه اعزام، تامین امنیت و همچنین پذیرایی از زائرین عزیز روزه دار را در لحظات ملکوتی افطار بر عهده خواهند داشت .

موسی پور گفت: امروز گرچه امام (ره) روی در نقاب خاک کشیده اما فرزندان داغدار ایشان در سپاه و بسیج از راه امام و کلام امام مشعلی برافروخته تا راه بشریت امروز تیره نماند .

 

ارسال نظرات