در سالروز قيام خونين15خرداد؛

سپاه 15خرداد از اقشار مختلف براي گلباران محل قيام 15خرداد دعوت کرد

خبرگزاری بسیج: سپاه 15خرداد قرچک، در پيامي از اقشار مختلف جامعه براي شركت در مراسم ارتحال امام و گلباران پل 15خرداد(باقر آباد) دعوت کرد.
کد خبر: ۸۸۶۸۵۸۶
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ روابط عمومي سپاه 15خرداد در بیانیه‌ای با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین 15 خرداد اين شهرستان، تصريح كرد: تلاقی وفات حضرت خدیجه(س) با ایام گرامیداشت قیام خونین 15خرداد، الهام بخش بوده و هر دو جريان منشأ ایثار و فداکاری بودند و گامهای بلندی در اعتلای اسلام ناب محمدی برداشتند.

 در بخشی از این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم"

تا ملّت عمر دارد، غمگین در مصیبت پانزدۀ خرداد است. (صحیفه امام؛ ج1، ص272)

 نیمه خرداد آغازگر نهضت عظیم بیداری اسلامی است و یادآور آغاز قیام ملتی انقلابی در پانزدهم خردادماه سال42 است که با لبیک گفتن به ندای رهبری صدیق نوید انقلابي سترگ را دادند و الگوی ایستادگی در برابر رژیم‌‌های سلطنت طلبي برای ملت‌های مستضعف شدند.

15خرداد یادآور قیام عزتمندانه مردمی غیرتمند در برابر هیمنه پوشالی طاغوت می باشد که با شهادتشان برگ زرینی را بر كتاب تاريخ ثبت کردند.

سالروز قيام 15خرداد كه مقدمه‌اي بر تغيير معادلات سياسي در منطقه و جهان شد به بركات هدايت حكيمانه امام خميني(ره)شكل گرفت و زمينه احياء تمدن بزرگ اسلامي در جهان را هموار ساخت.

این بیانیه تلاقی وفات حضرت خدیجه(س) با ایام گرامیداشت قیام خونین 15خرداد و سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی را بسیار الهام بخش و معنادار توصیف و با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب همواره قیام 15خرداد را سرآغاز انقلاب اسلامی دانسته اند، آورده است: هم حضرت خدیجه(س) ام المؤمنین و هم بابصيرتان 15خرداد منشأ ایثار و فداکاری بودند و گامهای بلندی در اعتلای اسلام ناب محمدی برداشتند.

در آستانه فرا رسیدن نیمه خرداد شاهد آن هستیم که بیش از پیش آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان طنین انداز شده و آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به عمق دل‌های آزادیخواهان جهان نفوذ کرده و در حال به ثمر نشستن است.

اين ناحيه ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز رحلت جانسوز امام خمینی(ره) و شهدای قیام خونین 15خرداد از ملت شهید پرور ایران اسلامی مخصوصاً شهروندان ديار 15خرداد و دشت ورامين دعوت می نماید که ضمن شركت در مراسم سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی در گلباران پل باقرآباد قرچك محل قيام خونين 15خرداد كه ساعت 10صبح روز 14خرداد با حضور اقشار مختلف جامعه برگزار مي شود، شرکت نمایند.

در این بیانیه تأکید شده است: امسال ملت آگاه و هوشیار و مؤمن ایران اسلامی نیز یک‌بار دیگر همچون همیشه با حماسه‌آفرینی و حضور پرشور در مراسم باشکوه این دو روز بزرگ، نام و یاد شهدای انقلاب و امام بزرگوار را در دل‌های خویش زنده نگه ‌مي‌دارند و با آرمان‌ها شهیدان گلگون‌کفن انقلاب و خمینی کبیر تجدید میثاق مي‌نمایند.

 

ارسال نظرات