خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

حضرت امام خميني(ره) الگوي كامل برای تاريخ بشریت است

به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره)پایوران سپاه خوی در مراسم ویژه برنامه ارتحال در غم فراق پیر فرزانه خود اشک ماتم ریختند.
کد خبر: ۸۸۶۸۵۴۸
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خميني(ره) گفت: امام راحل اسطوره تاریخ هست و تمامی ابعاد زندگانی وی از فرهنگ، سیاسیت و...برای تمامی انسانهای آزاده یک الگوست چرا که ایشان دارای یک شخصیت متکی به اسلام و قرآن بود و به همین دلیل نیز ماندگار شده است.

حجت الاسلام محمد رستمی افزود: از جمله دیدگاههای بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را می توان، حفظ نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه و حفظ وحدت اشاره كرد.

وی با اشاره به تقارن ایام ارتحال امام(ره) با ماه میهمانی خداوند ادامه داد: امسال حال و هوای ایام ارتحال امام (ره) معنوی و ملکوتی است چرا که عزاداران ولایی میهمان خاص خداوند متعال هستند.

این مقام مسئول اظهار داشت: حضرت امام خميني(ره) در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی رنج ها و سختیهای فراوانی را کشیده و ما شاهد خونهای بسیاری هستیم که برای پایداری انقلاب نثار شده است لذا نباید به راحتی فریب دسیسه های دشمنان شویم و سعی نماییم همیشه گوش به فرمان رهبری باشیم .

وی افزود: این فرموده امام که فرمود پشتیبان ولی فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد را همیشه جدی بگیریم و پروانه وار دور شمع وجود ولایت بگردیم تا مملکت ما از آسیب ها به دور بماند.

اين مراسم به همت فرهنگي و تبليغات دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي برگزار شد.

ارسال نظرات