صحیفه امام یک دایره المعارف و مرجع معتبر و مهم برای جلوگیری از تحریف امام است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع)، گردآوری آثار حضرت امام خمینی(ره) در قالب مجموعه ای به نام صحیفه امام را اتفاق بسیار مهمی در حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۸۶۸۴۶۷
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر رضایی با گرامیداشت یاد و خاطر امام راحل و سالروز قیام 15 خرداد، خاطرنشان کرد: جمع آوری تمامی سخنرانی های امام خمینی، در ارتباط با استکبار، در مورد محرومیت، در زمینه جنگ، حتی جلسات محفلی با مسئولان و هر آنچه که از آغاز نهضت این بزرگ مرد تاریخ تا زمان رحلت ایشان اتفاق افتاده بود، به طور مستند در قالب صحیفه امام جمع آوری شده است تا در آینده نیز از بروز تحریف و انحراف در خط امام جلوگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب به عنوان نزدیک ترین یار و سرباز حضرت امام ایشان را کاملا می شناسند و شخصیت ایشان را موشکافانه و با انصاف بیان می کنند؛ اما عده ای اصرار دارند فرهنگ امام را تحریف کنند در حالی که صحیفه امام به عنوان یک سند بسیار مهم و یک دایره المعارف و مرجع معتبر، هر گونه اطلاعاتی که در مورد امام خمینی(ره) بخواهیم در اختیار ما قرار می دهد.

رضایی تصریح کرد: موضع امام در مورد دوستان و دشمنان و کسانی که به ظاهر می خواستند خودشان را مذهبی معرفی کنند مشخص است. وقتی که حضرت آقا به خط کشی هایی که امام بین دوستان و دشمنان ترسیم کرده بودند، اشاره می کنند، معلوم است که اتفاق مهمی در این زمینه رقم خورده است که این اتفاق بر اهمیت وجود صحیفه امام می افزاید.  

امام وضعیت آمریکا را کاملا مشخص کرده بودند و تاکید داشتند که آمریکا از لحاظ قدرت بزرگ و کدخدا نیست، بلکه از لحاظ جنایت و ظلم به عنوان شیطان بزرگ است. موضع ایشان در مورد مستضعفین هم مشخص بود و حرکت ایشان فقط  برای حمایت از  مستضعفین کشور خودمان نبود، بلکه به تبع فرازهایی از دعای: « اللهم اشف کل مریض، اللَّهُمَّ أَغْنِ كُلَّ فَقِيرٍ اللَّهُمَّ أَشْبِعْ كُلَّ جَائِعٍ‏، اللَّهُمَّ اكْسُ كُلَّ عُرْيَانٍ اللَّهُمَّ اقْضِ دَيْنَ كُلِّ مَدِينٍ و...  ایشان به دنبال رفع محرومیت و حمایت از محرومان در کل جهان بودند.

ماهیت زندگی امام مشخص و روشن بود؛ پنهانکاری نکردند و تا آخرین روزهای عمر خود در خانه ای ساده و محقر زندگی کردند. امام قدردان کسانی بودند که برای حفظ انقلاب سینه سپر می کردند، موضع ایشان در برابر کسانی هم که از خاص ترین افراد و شاگردانشان بودند و به اسم خدمت خیانت می کردند و برخی از آنها هم ریزش کردند، مشخص بود.

حجت الاسلام رضایی، تصریح کرد: طهارت مقام معظم رهبری هم مانند حضرت امام(ره) و موضع گیریهای ایشان هم مانند امام روشن و صریح است.

 حتی عطاء الله مهاجرانی، وزیر ارشاد دوره خاتمی با اینکه به انگلیس پناهنده شده و با انقلاب زاویه پیدا کرد، نتوانست منکر این موضوع شود و به صراحت اعتراف کرد که خیلی ها به دنبال پیدا کردن لکه ای خاکستری در زندگی امام و رهبری ایران هستند تا این لکه را سیاه و بزرگ جلوه دهند، اما به طور قطع چنین چیزی در زندگی آنها وجود ندارد.

 شبکه های ماهواره ای هم به طور رسمی اعتراف کردند که رهبران ایران زندگی زاهدانه ای دارند و این موضوع امروز یک گره کور و مشکل بزرگ برای آنها شده است. وقتی یک کشور کلید طلایی به ایشان هدیه می کند، ایشان این هدیه را به جای استفاده در زندگی شخصی شان که حق قانونی ایشان بوده است، به موزه امام رضا(ع) تقدیم می کنند.

رضایی گفت: امسال بیست و نهمین سالی است که حضرت آقا رهبری و سکان کشور را در دست دارند، اما هنوزخیلی از مردم نمی دانند ایشان چند فرزند دارند، حتی بسیاری از خواص هم از این موضوع بی اطلاع هستند، چون ایشان هم مانند حضرت امام موضعی را که آن یار سفر کرده برای سید احمد قائل بودند و تاکید داشتند که فرزندانشان مسئولیت های دولتی و پست های مختلف را در دست نگیرند، امروز آقا هم اجازه نمی دهند پسرانشان وارد این پست ها شده و رسانه ای شوند.     

نویسنده خبر: علی اشرف خانلری

ارسال نظرات