دبیر قرارگاه شهید فهمیده در گفتگو با «بسیج»:

استکبارستیزی و حرکت در مسیر الهی از خصوصیات مهم امام راحل بود

سردار سلیمانی از امام خمینی(ره) به عنوان بزرگمرد الهی قرن اخیر یاد کرد و استکبار ستیزی را از بزرگترین خصوصیات رفتاری ایشان دانست.
کد خبر: ۸۸۶۸۲۸۳
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی بسیج و دبیر قرارگاه شهید فهمیده در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با گرامی داشت بیست و هشتمین سالگرد رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی؛ امام خمینی(ره) را چهره ماندگار برای تمامی اعصار تاریخ دانست و علت پیروزی ایشان در مبارزاتش را حرکت در مسیر الهی با رنگ خدایی و توکل بر خدا عنوان و بیان کرد.
 
دبیر قرارگاه شهید فهمیده  با بیان اینکه تثبیت جایگاه ولایت فقیه در جامعه و انفکاک ناپذیری سیاست از دیانت از مهم ترین دستاوردهای مبارزاتی ایشان بود، افزود: امام از بزرگترین پایه‌گزاران بیداری اسلامی درجهان است که خود به طورمستقل انقلابی عظیم درکشور ایران به وجود آوردند و به ملت ایران بیداری و هوشیاری آموختند؛ اکنون بعد از سالها کشورهای عربی و اسلامی با الگو گرفتن از ابعاد فکری و انقلابی حضرت امام در قیام علیه ستمگران به پا خاستند و جنبشهای اسلامی را به وجود آوردند.
 
وی ادای حقّ امام(ره) را منوط به عمل به وصایا و پشتیبانی از ولایت فقیه دانست و یاد اور شد: در طول تاریخ هر کجا که ضربه ای از دشمن خورده ایم به جهت فاصله گرفتن از ولایت بوده است و هر کجا وحدت کلمه و انسجام مردمی در پشت سر ولایت بوده است، پیروزی قطعی شدده است.
 
ارسال نظرات