نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت روح الله:

روایات اهل بیت به وقوع انقلاب اسلامی به رهبری مردی به نام روح الله اشاره داشته اند

خبرگزاری بسیج: نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت روح الله از صراحت روایات اهل بیت نسبت به وقوع انقلاب اسلامی به رهبری مردی به نام روح الله از شهر قم تاکید کرده اند.
کد خبر: ۸۸۶۷۷۹۶
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام و المسلمین سمیعی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت روح الله، با بیان این مطلب، اظهار داشت: امام کاظم (ع) فرموده اند که مردی از قم قیام خواهد کرد و عده ای از مردان به حمایت از او بر می خیزند که استقامت دارند و در برابر طوفان های حوادث از جا کنده نمی شوند و همچون آهن صلابت دارند.

وی افزود: در روایات دیگری در بهارالانوار به نام روح الله اشاره شده است که بر علیه ظلم و طاغوت قیام خواهد کرد که این قیام همان قیام مورد نظر خداوند است و هدف از قیام امام خمینی (ره) هم همانا رضایت خداوند بود؛ هدف قیام بنیانگذار جمهوری اسلامی تنها، رسیدن به نتیجه نبود، بلکه فقط به تکلیف فکر می کردند و خداوند هم بن بست ها را برای ایشان می گشود چون امام استقامت می کردند و معتقد بودند نصرت الهی مقدر است و دیدیم که مشت بر درفش و خون بر شمشیر پیروز شد.

وی با اشاره به اینکه استقرار نظام مستلرم حفظ یاد، راه و آرمان های امام است، خاطرنشان کرد: اگر انقلاب از امام جدا شود به انحراف رفته است ایام بزرگداشت ارتحال امام هم مناسبتی برای این موضوع است تا با آرمان های امام تجدید میثاق کنیم.

 

ارسال نظرات