خبرهای داغ:
همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان صورت گرفت؛

اجرای طرح "رمضان، بهار قرآن" در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، ماه ضیافت الله طرح "رمضان، بهار قرآن" با محوریت تفسیر سوره حمد در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۶۷۰۰۲
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، در این طرح که در مسجد امام رضا (ع) برگزار می شود، استادان و کارکنان دانشگاه به مدت 16 ساعت در قالب کارگاه آموزشی، توسط حجت الاسلام والمسلمین دکتر حیدری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به بررسی آیات کلام الله می پردازند.

در نخستین روز از طرح "رمضان، بهار قرآن" حجت السلام والمسلمین حیدری با تبریک حلول ماه مبارک رمضان به اهمیت ادعیه های وارده در این ماه اشاره و خاطرنشان کرد: پناه بردن به این ادعیه ای که این روزها و و در این ماه مبارک توصیه و سفارش شده است یکی از راه های نجات انسان است و او را به سعادت رهنمون می کند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان با اشاره به ویژگی و شاخصه های این ماه الهی، گفت: خداوند تبارک و تعالی عظمتی را در این ماه قرار داده است که این ویژگی و شاخصه ها در ماه های دیگر سال وجود ندارد؛ از آن جمله می توان به نزول قرآن کتاب هدایت در این ماه اشاره کرد و همه اعمال انسان ها در این ماه حتی خوابیدن و نفس کشیدن هم عبادت محسوب می شود.

وی با اشاره به استفاده از وقت و زمان مناسب برای انس با قرآن در این ماه افزود: لازم است در این ماه زمان و وقت مناسبی را برای مراجعه به قرآن، قرائت و انس با آن مد نظر داشته باشیم.

شایان ذکر است، در پایان گارگاه آموزشی تفسیر سوره حمد، با برگزاری آزمون علاوه بر تقدیر از نفرات برتر به شرکت کنندگان نیز گواهینامه اعطا می شود.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار