بررسی معضلات اجتماعی جوانان در شهرستان ری

خبرگزاری بسیج: نشست علمی نقد و بررسی مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی جوانان با حضور اساتید و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان ری برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۶۸۴۹
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۲

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری، جلسه نقد و بررسی مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی جوانان در دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور اساتید و دانشجویان برگزار شد.

در این نشست که با نمایش و نقد و بررسی فیلم سینمایی لانتوری همراه بود، فرجیان روانشناس شبکه بهداشت با تأکید بر ضرورت شناسایی مشکلات جوانان گفت: شناسایی مشکلات اولین گام برای مرتفع کردن آن‌هاست. در گام اول باید بدانیم مشکل اصلی چیست تا بتوانیم راه‌حلی برای آن پیدا کنیم.

فرجیان مشارکت جوانان را امری مهم در بررسی و حل مشکلات دانست و گفت: جوانان نیروی فعال و پویای جامعه هستند و بهتر از هرکسی می‌توانند در حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی مشارکت کنند.

وی مشاوره با روانشناسان و مشاوران را یکی از مهم‌ترین راهکارها برای حل مشکلات دانست و از جوانان خواست کمک گرفتن از متخصصان را هرگز فراموش نکنند.

دکتر تربتی پژوهشگر مسائل اجتماعی و استاد دانشگاه نیز دیگر سخنران این همایش بود که با اشاره به فیلم لانتوری در مورد مشکلات رایج نسل جوان صحبت کرد.

ارسال نظرات