کانون طرح ولایت ناحیه بسیج دانشجویی استان ؛

برگزيدگان طرح ولايت استانی و کشوری استان چهارمحال و بختیاری مشخص شدند

نتایج طرح ولایت استانی و کشوری توسط مسئول کانون طرح ولایت ناحیه بسیج دانشجویی استان اعلام شدند.
کد خبر: ۸۸۶۶۵۶۶
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از چهارمحال و بختیاری؛ نتایج طرح ولایت استانی و کشوری توسط مسئول کانون طرح ولایت ناحیه بسیج دانشجویی استان اعلام شدند.
یحيي خواجه علي دبير اجرايي طرح ولايت استانضمن ابراز خرسندي از کيفيت برگزاري آزمون ها و مصاحبه هاي طرح ولايت گفت: شروع ثبت نام طرح ولايت از اسفندماه سال گذشته بود که تا اوايل ارديبهشت ماه انجام شد.
 
وي ابراز داشت: در اين بازه 600 متقاضي ثبت نام کردند که تا امروز با برگزار شدن مراحل آزمون کتبي و مصاحبه حضوري در حوزه هاي شهرکرد، بروجن فارسان و لردگان تعداد 140 نفر پذيرش دوره طرح ولايت استاني و حدود 35 نفر پذيرش طرح ولايت کشوري شدند.


 
 
خواجه علي که براي چندمين سال متوالي است دبير اجرايي طرح ولايت است گفت: دهمين طرح ولايت استاني انشالله در دانشگاه شهرکرد به مدت 10شبانه روز با برنامه هاي آموزش و فرهنگي حول مباني انديشه اسلامي با استفاده از اساتيد مطرح کشوري برگزار خواهد شد.اطلاعات تکميلي خدمت پذيرفتشدگان اطلاع داده خواهد شد.
 
وي ادامه داد: طرح ولايت کشوري هم که مطابق سنوات گذشته به مدت 45 روز خواهد بود البته مکان و زمان دقيق آن از سوي سازمان اعلام نشده است و انشالله در صورت اعلام سازمان به اطلاع برگزيدگان خواهد رسيد.
 
خواجه علي در پايان افزود: برگزيدگان کشوري توجه داشته باشند که مدارک مورد نياز جهت تکميل پرونده يک قطعه عکس، پرينت وضعيت تحصيلي ممهور به مهر دانشگاه و تکميل فرم اطلاعات فردي مي باشد که هر چه سريع تر با مراجعه به ناحيه انجام گيرد و بايد توجه کنند که پرونده هاي برگزيدگان به معاونت سازمان ارسال خواهد شد و پس از بررسي نهايي افراد قطعي از سوي معاونت تعليم و تربيت کشور اعلام ميگردند.
ارسال نظرات