مداح اهل بیت در گفت‌وگو با «بسیج»:

حضور جوانان در هیئت امنای مساجد، مقدمه تشکیل کرسی‌های تلاوت قرآن است

مداح اهل بیت گفت: هیئت امنایی که جوانان در آن حضور داشته و در تصمیم گیری ها نقش فعال دارند و امام جماعتی که نسبت به جوانان اعتماد دارد مقدمه ای است برای اینکه بتوان کرسی های تلاوت قرآن را در مساجد فعال کرد.
کد خبر: ۸۸۶۶۵۵۰
|
۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
حسین هوشیار مداح اهل بیت در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اهمیت پرداختن به کرسی های تلات قرآن گفت: از دیرباز و مدتها پیش بحث جذب جوانان یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری بوده است.

وی افزود: تغییر نگاه هیئت امنای بسیاری از مساجد نسبت به جوانان و دادن عرصه به جوانان و حتی مدیریت امور مسجد می تواند آنها را تشویق کند. من معتقدم که اگر جوانان برنامه ریزی کنند این یکی از راهکار ها می تواند باشد. در مساجد حتما باید دو یا سه نفر از جوانان عضو هیئت امنا باشند که دغدغه های جوان امروز را می شناسند.

مداح اهل بیت با بیان اینکه حضور جوانان در مسجد و به تبع آن تشکیل کرسی های تلاوت قرآن بسیار موثر است تصریح کرد: نقش محوری امام جماعت در این قضیه بسیار واضح است. مثلث جوان و امام جماعت و هیئت امنا اگر تشکیل شود هیئت امنایی که جوانان در آن حضور داشته و در تصمیم گیری ها نقش فعال دارند و امام جماعتی که نسبت به جوانان اعتماد دارد مقدمه ای است برای اینکه بتوان کرسی های تلاوت قران را در مساجد داشت.

ارسال نظرات