مسئول بسیج مداحان کشور در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

برنامه های بسیج مداحان در ماه مبارک رمضان

فراهانی گفت: همایش هایی در سراسر کشور قبل از فرارسیدن ماه مبارک رمضان سراسر کشور برگزار شده و مداحان عزیز پیرامون مناجات و نقشی که باید در شب های ماه مبارک ایفا کنند توجیه شده اند.
کد خبر: ۸۸۶۵۹۵۵
|
۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵

محمد فراهانی مسئول سازمان بسیج مداحان کشور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج در رابطه با برنامه های این سازمان در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: همایش هایی در سراسر کشور قبل از فرارسیدن ماه مبارک رمضان سراسر کشور برگزار شده و مداحان عزیز پیرامون مناجات و نقشی که باید در شب های ماه مبارک ایفا کنند توجیه شده اند.

وی افزود: یک کتاب برای مناسبت های ماه مبارک تولید کرده ایم با عنوان شب های بی قراری و در اختیار جامعه مداحان قرار دادیم که در آن اشعار و مناجات و نواهایی که مربوط به مناسبتها و ولادت امام حسن مجتبی (ع) است ارائه شده است.

مسئول بسیج مداحان کشور تصریح کرد: در شب احیا و نیمه ماه و وفا ت حضرت خدیجه(س) در سطح کشور مراسمات گسترده ای داریم. مناجات شعبانیه در استان ها قرائت می شود. در جلسات آموزشی مداحان هم در ماه مبارک برنامه افطار داریم و جلسات هفتگی با هزینه خود مداحان برگزار می شود.

وی گفت: مجمع الذاکرین حسینی شب ها تا سحر برنامه مداحی و شب زنده داری برقرار می کند و در استان ها هم همینطور در تهران جلسه جامعه مداحان غرب تهران در شب های ماه برگزار می شود.

ارسال نظرات