فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر:

فتح خرمشهر پایان توهم دشمنان برای تسلط بر جمهوری اسلامی بود

فتح خرمشهر پایان توهم دشمنانی بود که با توطئه‌های سازمان‌دهی شده و حجیم، دل به اشغال و نابودی انقلاب اسلامی بسته بودند، فتح خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس در واقع نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و دروازه پیروزی جنگ‌های بعدی و پیروزی‌های بعدی بود.
کد خبر: ۸۸۶۵۰۶۳
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدموسی حسین‌نژاد در همایش گرامیداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در سینما شقایق این شهرستان اظهار کرد: از 22 بهمن سال 57 تا کنون با توطئه‌های عظیم و سازمان‌دهی شده‌ای که از سوی غرب و جبهه استکبار مطرح بود، مواجه بودیم، هستیم و خواهیم بود و این اصول و قاعده شیطان است.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب تاریخ ایران آغشته به تسلیم شدن‌ها، جنگ‌های متعدد، واگذار شدن بخشی از خاک و سرزمین به دولت‌های غرب بود، افزود: اما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، جریان انقلاب و انقلابیون شیوه و روش جدیدی را باز و پیش روی دنیا گذاشتند و آن هم ایستادگی در مقابل جبهه استکبار بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابلسر با بیان اینکه امپریالیسم جهانی به سرکردگی آمریکا بود، عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی تمام معادلات آنها را فرو پاشید و امروز کشور ما تفکری را در بین کشورهای منطقه حاکم کرد که بسیاری از کشورهای جهان از تفکر و مبارزه ما تبعیت می‌کنند.

حسین‌نژاد با بیان اینکه سوم خرداد عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس بود و محصول آن فتح خرمشهر است، افزود: پیروزی ملت ایران در سوم خرداد و فتح خرمشهر عظمت کشور ما را رقم زد.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر پایان توهم دشمنانی بود که با توطئه‌های سازمان‌دهی شده و حجیم، دل به اشغال و نابودی انقلاب اسلامی بسته بودند، خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس در واقع نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و دروازه پیروزی جنگ‌های بعدی و پیروزی‌های بعدی بود.

حسین‌نژاد در پایان با بیان اینکه امروز جمع شدیم تا عظمت کار رزمندگان انقلاب اسلامی را پاس داریم،گفت: با توجه به نقش دو اداره پست و مخابرات در دوران جنگ و امیددهی و اطلاع رسانی به مردم عزیز کشورمان سعی کردیم از روسای این ادارات در جشن امروز تشکر کنیم.

به گزارش فارس، در پایان مراسم سالن ورزشی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بابلسر با حضور امام جمعه، مسؤولان و بسیجیان شهرستان بابلسر افتتاح شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها