امام جمعه بافق؛

بهترین اعمال در ماه مبارک رمضان انفاق است

حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی در خطبه این هفته با توجه به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: امیدوارم در ماه میهمانی خدا بتوانیم با روزه گرفتن، انفاق و تلاوت آیات قران قلوب و افکارمان را به نورانیت قرآن منور کنیم.
کد خبر: ۸۸۶۴۶۱۶
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: در زندگی خود نباید از مسائل معنوی عقب بمانیم و باید مواظب باشیم که تمام اعمال ما ثبت و ضبط می شود.

وی با اشاره به اینکه بهترین عمل در ماه مبارک رمضان انفاق است تصریح کرد: باید در جامعه نیازمندان را بشناسیم و با کمک کردن به آنها پرونده اعمال خود را شفاف و زندگی خود را بیمه کنیم و یک قدمی برداریم تا زندگی نورانی در فردای قیامت به استقبال ما بیاید.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود به حضور گسترده مردم در انتخابات اشاره کرد و عنوان کرد: حضور پرشور مردم شکوه و عظمت نظام و قدرت بین المللی کشور را در مقابل تمام تهدیدهای دشمن قبل از انتخابات را خنثی کرده است.

سلیمانی بیان داشت:73درصد از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند و این یک حرکت بی سابقه در دنیاست و بیش از 90درصد بافقی ها در انتخابات حضور داشتند.

وی بیان کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات وحدت ملی و انسجام را بیشتر و پایه های نظام و حکومت را محکم می کند و قدرت رئیس جمهور یک قدرتی است که پشتوانه ملی دارد.

امام جمعه بافق خاطر نشان کرد: مشارکت مردم در انتخابات در تمام نقاط دنیا عالی بود،رقابت کاندیدها رقابتی خوب بود و باید این رقابت به رفاقت تبدیل شود.

سلیمانی با تاکید بر اینکه در کشورهای اطراف از جمله عربستان، بحرین، یمن…چالشهایی قرار دارد و دشمن مسائل خطرناک و حساسی را ایجاد کرده است گفت: به لطف خدا و با کمک نیروهای نظامی،انتظامی،سپاه و…کشور حفظ شده تا مردم بتوانند در انتخابات حضور داشته باشند  و رای بدهند که این موضوع قدرت نظام را نشان می دهد.

وی افزود: طبق صحبت های رهبرمعظم انقلاب بعد از انتخابات، حضور مردم در تمام صحنه های سیاسی و اجتماعی فتنه های دشمنان را از بین می برد و باید در روابط بین المللی اقتدار خود را حفظ کنیم و در برابر بیگانگان عزت خود را از بین نبریم.

امام جمعه بافق تصریح کرد: رییس جمهور باید از نیروهای جوان و متخصص در کابینه جدید خود استفاده کند تا بتوانند مشکلات کشور را به خوبی حل کنند.

وی گفت: رییس جمهور باید به تمامی وعده های خود عمل کند که اشتغال جوانان، زیاد کردن حقوق مستمری بگیران، به کارگیری نیروهای جوان و متخصص و ریشه کن کردن فقر از جامعه برخی از وعده های رییس جمهور است که با رفاه و اتحاد می توانیم کشور را همانگونه که در سطح جهانی درخشیده است مشکلات مردم را از جمله فقر،بیکاری و …رفع کنیم.

امام جمعه بافق به شورای جدید شهر تبریک گفت و خاطرنشان کرد: شورای شهر باید سعی کند تمام کارهای خود را به مردم گزارش و کارهای فرهنگی درباره حفظ دین و ارزش ها انجام دهد و این یکی از وظایف شورای شهر است.

منبع:آفتاب بافق


ارسال نظرات