اگر دولت به آراء مردم توجه نکند ضربه می خورد؛

مسئولیت ها هیچگاه دائمی نیست و دست به دست می شود

خبرگزاری بسیج: دست به دست شدن مسئولیت ها بعد از انقلاب بارها اتفاق افتاده است؛ اما وقتی شیوه حکومت داری را پذیرفتیم و انتخاب رئیس جمهوری با آراء مردم انجام شد باید به برنامه های این موضوع هم توجه داشته باشیم و به فکر برآورده کردن خواست همه مردم باشیم چون این چند سال ریاست زودگذر است و دائمی نخواهد بود.
کد خبر: ۸۸۶۴۴۸۵
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، با بیان این مطلب افزود: در طول حیات کشور هایی که بر اساس دموکراسی، اداره می شوند، کمتر کسی می تواند با رئیس جمهور مستقر رقابت کند و موفق شود چون صفر تا 100 کارها و امور کشور در اختیار رئیس جمهور فعلی هر کشور است  که رقابت با این افراد کار سختی است.  اما در انتخابات اخیر ما، یک کاندیدا 45 روز قبل از انتخابات وارد عرصه شد که فقط نخبگان او را می شناختند و عامه مردم شناختی از او نداشتند و با یک زمان 45 روزه 16 میلیون   از مردم به او رای دادند که با توجه به شرایط موجود رای سنگینی است.

  حجت الاسلام والمسلمین مختار نظری اظهار داشت: اگر دولت فعلی روی آراء مردم حساب باز نکند و به سخن پراکنی ادامه دهد خودشان ضربه می خورند و با توجه به وعده هایی مثل وام اشتغال قرض الحسنه 10 میلیون تومانی، کارورزی ماهانه و واریز مبلغی به حساب افراد بیکار و ... که داده است و توقعات مردمی که به او رای دادند، اگر اینها برآورده نشود به طور قطع با مشکل مواجه خواهند شد.

وی افزود: رئیس جمهور فقط مسئول تعداد افرادی که به او رای داده اند نیست بلکه بعد از پایان انتخابات مسئولیت رسیدگی به برنامه های مربوط به  80 میلیون اقشار مختلف جامعه را بر عهده دارد و باید بیانات امام بزرگوار را سرلوحه کار خود قرار دهد و هدف او خدمت به مردم  بدون نگاه به خارج و با اتکا به نیروهای داخل باشد تا آسیبی کشور را تهدید نکند.

ارسال نظرات