گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در شهرستان سقز

مزار شهدای سقز دیدار با خانواده شهدا برپایی ایستگاه صلواتی از جمله برنامه هایی بود که در گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در سقز برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۴۳۸۴
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر همچنین معاون سیاسی فرماندار، فرمانده تیپ 228 ارتش، روسای تبلیغات اسلامی و بنیاد شهید سقز با پدر شهید احمد حیدری و جانباز و آزاده هشت سال دفاع مقدس، ناصر قادریان، دیدار کردند.

برپایی ایستگاه صلواتی به همت شهرداری در میدان قدس از دیگر برنامه هایی بود که در گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در سقز برگزار شد.

 مزار شهدای سقز با حضور جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگر، کامیل کریمیان، معاون سیاسی فرماندار و تعدادی از مسئولان و کارکنان، غبار روبی، عطر افشانی و گلباران شد.

حجت الاسلام سید قاسم هاشم پور امروز در جوار مزار شهدای سقز و در مراسم عطرافشانی مزار شهدا،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی گفت: خرمشهر در حافظه تاریخی ایران اسلامی ، جایگاه خاصی دارد.

وی با بیان اینکه، رزمندگان در آزادسازی خرمشهر با سلاح ایمان و دست خالی به میدان نبرد رفتند، افزود: از دیگر رمزهای پیروزی در فتح خرمشهر در سال 1361، وحدت رزمندگان اسلام و تبعیت از رهبری بود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سقز اظهار کرد: پیروی و حمایت از ولی فقیه، حفظ وحدت و تقویت معنویت در جامعه از موارد ضروری در جامعه ایران اسلامی است که نباید از آنها غفلت کرد.

گفتنی است؛ همایش خودروهای کلاسیک روز جمعه پنجم خردادماه با حضور شهرهای استان کردستان در پارک مولوی کُرد از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در گرامیداشت سوم خرداد ماه در سقز خواهد بود.

لازم به ذکر است روز گذشته نیز همایش پیاده روی، رژه خودروهای نیروی انتظامی و صبحگاه مشترک در گرامیداشت سوم خردادماه ، سالروز آزاد سازی خرمشهر در این شهرستان برگزار شد.


ارسال نظرات