دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان استان زنجان:

لزوم ثبت اطلاعات فردی و خانوادگی نوآموزان توسط مدارس در سامانه الکترونیکی

ثبت اطلاعات فردی و خانوادگی نوآموزان توسط مدارس در سامانه الکترونیکی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی از تاریخ ۶خرداد ضروری است.
کد خبر: ۸۸۶۴۲۱۹
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دبیر ستاد ثبت نام دانش آموزان استان با اشاره به آغاز ثبت نام پایه اول از ۶خرداد، گفت: شرط سنی ثبت نام در پایه اول ابتدایی ۶سال تمام می باشد و شروع ثبت نام پایه اول مدارس دولتی و غیردولتی ۶خرداد ماه می باشد.

علی محمدی افزود: ثبت نام پایه های دهم بر اساس سیاست های تعیین شده توسط استان و منطقه در توزیع متوازن دانش آموزان در شاخه ها و رشته ها بر اساس قوانین و مقررات و منوط به ارایه نمون برگ هدایت تحصیلی همراه با سایر مدارک است.

وی اولویت ثبت نام هنرجویان در رشته های مشترک بین نواحی و مناطق را با مبدا اصلی دانست و اظهار داشت: ثبت نام هنرجویان هنرستانها بدون لحاظ محدوده جغرافیایی و بر اساس ضابطه خواهد بود.

دبیر ستاد ثبت نام استان در خصوص ثبت نام سایر پایه های تحصیلی اظهار داشتثبت نام سایر دوره های تحصیلی پس از پایان امتحانات لغایت ۳۱ مرداد بوده و ثبت اطلاعات فردی و خانوادگی نوآموزان توسط مدارس در سامانه الکترونیکی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی از تاریخ ۶خرداد ضروری است.

این مقام مسول در خصوص سنجش سلامت نوآموزان هم گفتسنجش سلامت نوآموزان و دانش آموزان پایه اول دبستان از ۲۰ خرداد در پایگاههای ثابت که ادارات آموزش و پرورش تعیین می نمایند، انجام خواهد شد و ثبت نام نهایی آنان منوط به ارایه شناسنامه سلامت است.

محمدی در خصوص دریافت وجه از دانش آموزان هم افزودبه استثنای وجوه مربوط به سنجش سلامت، در حین ثبت نام حق بیمه حوادث و هزینه کتب مربوطه اخذ خواهد شد.

دبیرستاد ثبت نام دانش آموزان در خصوص ثبت نام مدارس شاهد گفتپیش ثبت نام دانش آموزان برای مدارس شاهد از طریق سامانه "سجا" بوده و هم اکنون این سامانه برای ثبت نام دانش آموزان فعال می باشد.

ارسال نظرات