ایجاد خانه مطبوعات در شهرستان گام مهمی در احقاق حقوق خبرنگاران است

خبرگزاری بسیج: نشست هیأت مدیره خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران و هیأت نمایندگی خانه مطبوعات شهرستان ری، سوم خرداد ماه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۴۱۲۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در این نشست «سید محمد موسوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری ضمن تبریک سالگرد حماسه آزادسازی خرمشهر و نیز حماسه پرشور ملت بزرگ ایران در صحنه انتخابات، آغاز سال و آغاز دولت دوازدهم را نویدی بر کار و تلاش مضاعف و خدمت به مردم همیشه در صحنه شهرستان ری دانست.

وی ایجاد خانه مطبوعات در شهرستان ری را از جمله وعده های دولت یازدهم بر شمرد و افزود: امروز این وعده محقق شده و با همکاری تمامی اهالی رسانه، گام مهمی در احقاق حقوق خبرنگاران و صاحبان رسانه برداشته خواهد شد.

وی یادآور شد: نمایندگی خانه مطبوعات شهرستان ری وظیفه ساماندهی، نظارت بر عملکرد، ارائه تسهیلات و تسریع خواسته های خبرنگاران را بر عهده خواهد داشت و برخی اختیارات قانونی نیز به این خانه محول می شود.

«میلاد زارعی» مدیر خانه مطبوعات استان تهران نیز پیرامون برنامه‌های خانه مطبوعات گفت: پس از ثبت و استقرار خانه مطبوعات به‌واسطه تعامل با نهادها و دستگاه‌های اجرایی، به‌ دنبال تاسیس شعب خانه مطبوعات در تمامی شهرستان‌های استان تهران تحت نظر خانه مطبوعات مرکز هستیم.

وی افزود: در اساسنامه قبلی خانه مطبوعات، ایرادات واشکالاتی وجود داشت که این اساسنامه با شرایط آسان و به نفع خبرنگاران تغییر کرد.

در ادامه «اسماعیل شاه محمدی» نماینده خانه مطبوعات شهرستان ری نیز در سخنانی با اشاره به اینکه شهرستان ری دارای ظرفیت ویژه ای در حوزه خبرنگاری و رسانه است، یادآور شد: فضای مناسبی برای دفتر خانه مطبوعات شهرستان ری در نظر گرفته شده است و در آینده نزدیک آماده ارائه خدمات به خبرنگاران خواهد بود.

ارسال نظرات