مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

ماه رمضان، ماه نشاط معنوی و مومنانه است

ماه رمضان، ماه نشاط معنوی و مومنانه است و متاثر از اطاعت خدا و عبودیت الهی و رحمت الهی است.
کد خبر: ۸۸۶۳۵۷۵
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و سوم خرداد گفت: رزمندگان و شهدا صلابت را روح ملت با عملیات غرورآفرین آزادسازی خرمشهر دمیدند.

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری با اشاره به انتخابات 29 افزود: مردم با حضور باشکوه در انتخابات لبیک‌ عمومی به فرمایشات مقام معظم رهبری دادند

وی اظهار کرد: رسانه‌ها در برهه‌ای که گذشت و در عرصه انتخابات و توفیقات کسب شده در زمینه حضور باشکوه مردم نقش بسزایی داشتند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه با اشاره به برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان، با اشاره به اینکه بحث سیاست‌گذاری در این ایام گام مهمی است که در سرلوحه برنامه‌ها است، تصریح کرد: در تلاش هستیم که با پایه‌گذاری برنامه‌های قرآنی انس مردم با قرآن را افزایش دهیم و نیز اقامه نماز به ویژه نماز جماعت صبح است که دنبال خواهد شد.

صفی‌یاری افزود: باید فضای محیطی شهرها نیز باید به گونه‌ای شود که با ماه مبارک رمضان همخوانی داشته باشد.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزیها باید طوری باشد که نماز صبح با جدیت بیشتری اقامه شود

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: بحث وفات حضرت خدیجه (س) و میلاد امام حسن مجتبی (ع)، بحث ایام ضربت خوردن حضرت علی (ع) و همچنین مراسم‌های مناسبتی 14 و 15 خرداد نیز باید مورد تأکید قرار گرفته و به عنوان یک موضوع مهم دیده شود.

صفی‌یاری با بیان اینکه بهره‌گیری از ظرفیت شبکه تبلیغی در گرامیداشت روز جهانی قدس و توجه به شعار سال نیز در دستور کار سازمان قرار خواهد گرفت، افزود: جریان‌سازی فریضه امر به معروف و نهی از منکر، بحث مدیریت مسافران و بیماران و بیمارستان‌ها و اصناف و اماکن خدماتی نیز از دیگر موضوعاتی است که در ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی با تأکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از سوی اصناف گفت: این امر سال قبل نیز مورد تأکید و پیگیری بود اما امسال با اقدامات جدی‌تر پیگیری خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: برخورد با حرمت‌شکنی و روزه‌خواری علنی، زمینه‌سازی برای کیفیت‌بخشی بیشتر به شب‌های قدر و مراسم احیا نیز از دیگر موضوعاتی است که در ماه رمضان مورد تأکید قرار خواهد گرفت.

صفی‌یاری با بیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان همایش طلایه‌داران تبلیغ نیز برگزار می‌شود، افزود: اعزام یک هزار مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان زنجان و برگزاری گفتمانهای دینی نیز از دیگر اقداماتی است که طی ماه رمضان اجرایی خواهد شد.

ارسال نظرات