فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم:

وحدت و همدلي موجب آزادسازي خرمشهر شد/ تشریح برنامه های گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در خاتم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم برنامه های سوم خرداد، سالگرد آزادسازی خرمشهر را در این شهرستان تشریح کرد.
کد خبر: ۸۸۶۳۳۷۰
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فرمانده سپاه ناحیه مقاوت بسیج خاتم یکی از مهم ترین پیام های عملیات آزاد سازی خرمشهررا وحدت همه نیروها از جمله ارتش، سپاه و مردم دانست و اظهار داشت: در آزادسازی خرمشهر اوج وحدت و همدلی به نمایش گذاشته شد.

سرهنگ حسین آزادی نژاد گفت: توکل به خدا،توسل به اهل بیت با سوز دل و تبعیت پذیری بی چون و چرا از ولایت سه عاملی بود که باعث پیروزی رزمندگان در عملیات آزاد سازی خرمشهر شد.

وی افزود: شهیدان باید همیشه الگو و اسوه برای جوانان باشند و نباید در روایتگری ها از آنان اسطوره های بسازیم که دست نیافتنی باشند بلکه باید راه و روش زندگی آنان را به قشرجوانان آموخت وروحیه ایثار و شهادت را زنده نگه داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در ادامه در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی سالروزآزاد سازی خرمشهرگفت:امسال به مناسبت سوم خرداد و عملیات افتخارآمیز بیت‌المقدس برنامه‌های اثرگذاری در سطح شهرستان خاتم تدوین شده است.

سرهنگ آزادی نژاد گفت: این برنامه‌ها شامل برنامه‌های متنوع فرهنگی، سیاسی، ورزشی و مذهبی خواهد بود که در همه آن‌ها سعی شده از شهدای انقلاب اسلامی برای نسل جوان الگوسازی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم به تشریح برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر پرداخت و گفت: غبارروبی گلزار شهدا، حضور گسترده بسیجیان و کارمندان ادارت در نماز جمعه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، سرکشی از خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره تنها شهید عملیات بیت المقدس خاتم، نشست‌های بصیرتی،کوهپیمایی،صبحگاه مشترک نیروی نظامی و انتظامی،فضا سازی و پخش نماهنگ و برگراری اردوهای جهادی در زمینه پزشکی،عمرانی و کشاورزی در بخش های مختلف شهرستان ازجمله برنامه‌های سپاه ناحیه مقاومت بسیج خاتم در این ایام خواهد بود.

ارسال نظرات