خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان خوی:

اصلیترین وظیفه روحانيون پاسخگویی به نیازهای مختلف فکری، فرهنگی و اخلاقی جوانان است

حجت الاسلام شکوری گفت: برای بیمه جوانان در برابر هر نوع هجمه و ترفند دشمن، روحانيون باید نیازهای فکری فاخلاقی و فرهنگی جوان را پاسخ دهد.
کد خبر: ۸۸۶۲۵۴۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، امام جمعه شهرستان خوی در جلسه هم انديشي روحانيون و نخبگان این شهرستان با اشاره به شعار تاریخی امام مبنبی بر اینکه"مساجد سنگر ماست سنگرها را پر کنیم خاطر نشان کرد: مسجد داری مهم است لذا باید ائمه ما در وهله اول به این امر واقف باشند و در وهله بعدی سعی نمایند جوانان را به مسجد جذب نمایند.

حجت الاسلام شکوری گفت: امروزه دشمن سعی دارد با تمامی ابزار و امکاناتی که در اختیار دارد به جنگ اعتقادی با جوان بپردازد و الگوهای غلط غرب را به خورد جوان دهد تا بلکه با این روش ملت ایران را از فرهنگ اهل بیت (ع) دور سازد .

وی ادامه داد:سعی دشمن نفوذ در باور های دینی است و زیبا جلوه دادن فرهنگ خود جوان را گمراه می کند لذا وظیفه روحانیون و ائمه جماعات است که با تدابیری خلاق جوانان راجذب مساجد کنند.

حجت الاسلام شکوری اظهار داشت: مسلمانان و پیروان پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصومین باید در همه زمینه ها به سیره آن بزرگواران مراجعه کنند که یکی از این موضوعات نحوه مسجد داری ایشان در زمان حیات پربرکتشان است که باید همواره مورد توجه مسئولان مساجد قرار گیرد.

نماینده مردم شهرهای خوی و چایپاره نیز در ادامه ضمن یادآوری ارتقای آگاهی و بصیرت مردم توسط روحانیون و ائمه جماعت گفت: روحانیون نقش کلیدی را در هدایت و راهنمایی مردم دارند لذا منابر خویش با تحلیل مسایل روز مردم را نسبت به رخدادهای پیرامون خویش آگاه سازند.

دكتر سید تقی کبیری خاطر نشان کرد: انتخابات و شرکت حداکثری مردم در این امر مهم سیاسی یکی از رازهای ماندگاری انقلاب اسلامی نسبت به سایر انقلاب های دیگر کشورها است.

وی با دعوت از عموم مردم به آرامش واطاعت از نتایج رای ابراز داشت نباید فرصت نفوذ و دخالت به دشمن دهیم تا از ترفندهای خود در قبل و بعد انخابات استفاده نماید و محیط کشور را به اغتشاش بکشاند.

کبیری در ادامه افزود: نقش روحانیت در طول تاریخ بی نظیر بوده و اکنون هم این وظیفه به عهده ما نهاده شده و اگر کوتاه بیاییم فتنه گران درصد فتنه ای دیگر در عرصه ضربه زدن به انقلاب بویژه از راه نفوذ در انتخابات هستند.

وی در پایان ضمن دعوت از عموم مردم برای حضورآگاهانه در انتخابات گفت:مردم بایستی وظیفه خودشان بدانند و در این انتخابات بسیار مهم حضور حداکثری داشته باشند و با رأی سالم خود، مشتی بر دهان سودجویان و استکبار بزرگ بزنند.

ارسال نظرات