فرماندار ابهر:

مردم شهرستان ابهر همواره تعیین سرنوشت‌شان را در اولویت قرار می‌دهند

مردم شهرستان ابهر همگام با سایر هم‌وطنان هیچ‌گاه حضور در چنین صحنه‌هایی را فراموش نکرده و همواره تعیین سرنوشت‌شان را در اولویت قرار می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۶۲۴۷۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرماندار ابهر از مشارکت مردم شهرستان ابهر در انتخابات روز 29 اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: مردم شهرستان ابهر در انتخابات روز 29 اردیبهشت‌ماه، حضوری 76 درصدی را رقم زدند.

علی حیدری افزود: این حضور به معنای این بود که مردم شهرستان ابهر همگام با سایر هم‌وطنان هیچ‌گاه حضور در چنین صحنه‌هایی را فراموش نکرده و همواره تعیین سرنوشت‌شان را در اولویت قرار می‌دهند.

وی با یادآوری اینکه مردم این دیار همواره در انتخابات گذشته، حضوری پررنگ در پای صندوق‌های رأی داشته‌اند، تصریح کرد: در پایان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، مردم شهر ابهر هفت عضو اصلی شورای اسلامی شهرشان را انتخاب کردند که سمیرا دودانگه به همراه کیوان الله‌یاری، حجت‌الله عسگری، مصطفی محمودی، سید نعمت‌الله نجیب‌حسینی، شیما افشاری و مریم گنجی به این مهم دست یافتند.

گفتنی است، در شهر صائین‌قلعه، بهزاد واعظی به همراه یوسف جعفری، سید جلال احمدی، علی محبی و اردشیر نعمتی به‌عنوان پنج عضو اصلی شورای اسلامی این شهر انتخاب شدند.

همچنین عباس عسگری، قربان‌علی نقی‌لو، محمدنقی عسگری، صفت‌الله عسگری و سید قدرت‌الله کاظمی موفق به کسب حداکثر آرا برای حضور در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر هیدج شدند.

ارسال نظرات