خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه:

رسانه ها باید صادقانه حافظ ارتباط مردم و مسئولان باشند

فرمانده سپاه میانه در جمع خبرنگاران این شهرستان ضمن تبریک روز ارتباطات، روابط عمومی ها را پل ارتباطی بی طرف بین سازمان ها و مردم دانست و از آن ها خواست با انجام رسالتی بی طرفانه، صادقانه و به دور از اغراض، حافظ ارتباطی درست بین مردم و مسئولان باشند.
کد خبر: ۸۸۶۱۵۲۲
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر غیابی در ادامه این نشست در پاسخ سوال خبرنگاری مبنی بر ورود سپاه در خصوص انتخابات گفت: سپاه وامدار و زیرمجموعه هیچ حزب و گروهی نیست که بخواهد مبلّّغ آن گروه یا حزب باشد بلکه خود جریان ساز بوده و نقش تبیین گر و بصیرت افزایی به عهده دارد.

وی اظهار داشت: آنچه ما در همایش ها و نشست های انتخاباتی گفته ایم چیزی جز تبیین و بازگویی سخنان رهبری نیست و اگر کسی به سپاه حمله ور می شود، مطمئنا منافع خود را در خطر دیده و هراسان است چراکه وظیفه ما آگاه سازی مردم نسبت به واقعیات است و مردم، تصمیم گیرنده نهایی خواهند بود.

وی در پاسخ به سوالات خبرنگاران نسبت به برنامه های سوم خرداد و سالگرد ارتحال امام(ره) به بازتاب های جهانی و داخلی این آیین ها اشاره کرد و گفت: برنامه های متنوعی برای گرامیداشت این ایام ا... ها تدارک دیده شده است تا هم در بعد داخلی و هم در بعد جهانی قضایا، نقش مثمری ایفا کرده باشیم.

غیابی در بحث بسیج سازندگی، مدیریت جهادی و اعتماد به جوانان تحصیل کرده و توانای کشور را مطرح کرد و افزود: امنیت، بازدارندگی، تولیدات موشکی و هسته ای و امثال اینها فقط در سایه اعتماد به متخصصان داخلی و مدیریت جهادی حاصل خواهد شد و هر جا که این مسئله به فراموشی سپرده شده و دنبال مدیریت عاریه ای و چشم دوزی به دستان بیگانگان باشیم، بی شک همه چیزمان را از دست خواهیم داد.

 

فرمانده سپاه میانه ترساندن مردم از جنگ و ارتباط دادن آن با برجام را نوعی توهم فانتزی و القای آن به مردم از سوی برخی مسئولان ترسو و خودباخته دانست و اظهار کرد: سایه جنگ به برکت وجود ولایت و مردم انقلابی از کشور دور بوده و هست چراکه اگر آمریکا حتی 5 درصد احتمال پیروزی در جنگ با ایران داشت، 38 سال پشت مرزهای ما پارس نمی کرد.

او افزود: دشمن ما را به شدت تروریستی معرفی می کند و در قلبش رعبی شدید از ماست ولی ما از آنچه در زبان می آورند بسیار کوچکتر و از تصوری که در قلبشان هست بسیار بزرگتریم.

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و اطلاع رسانی، نشست خبری و مطبوعاتی مسئولان سپاه با اصحاب رسانه و مطبوعات میانه در سپاه این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها