سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس در گفت‌وگو با «بسیج»:

مردم به رئیس جمهور کاخ نشین رای ندهند

نوروزی گفت: رئیس جمهوری که کاخ نشین باشد و در اشرافیت بسر برد قاعدتا نمی‏تواند مشکلات جامعه را به خوبی درک کند و به محرومان جامعه توجه داشته باشد.
کد خبر: ۸۸۶۱۲۷۵
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
 حجت الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با تاکید براینکه رئیس جمهور آینده باید از متن انقلاب و از مدافعان انقلاب اسلامی باشد بیان کرد: یکی از ویزگی‎های مهم رئیس جمهور طبق وصیت حضرت امام(ره) این است که ساده‎زیست باشد و درد محرومان را درک کند.
 
نماینده مردم رباط کریم در ادامه با بیان اینکه اصولا انقلاب ما برپایه مبارزه با اشرافیت نظام شاهنشاهی بوده عنوان کرد: رئیس جمهور باید از روحیه اشرافی‎گری بدور باشد؛ رئیس جمهوری که کاخ نشین باشد و در اشرافیت بسر برد قاعدتا نمی‏تواند مشکلات جامعه را به خوبی درک کند و به محرومان جامعه توجه داشته باشد و کشور به روش درستی اداره کند بلکه جامعه را به سمت این خوی و منش سوق خواهد داد.
 
سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: قطعا ملت مبارز و فهیم ایران در شرایط کنونی باید به رئیس جمهوری رای دهند که از طبقه متوسط جامعه و طرفدار محرومان و مستضعفان جامعه و دلداده نظام و پابرهنگان و بدور از روحیه اشرافی‎گری و خوی فرعونی و هامانی باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار