به همت رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه۱۲۷ ؛

روشنگری سیاسی با محوریت عملکرد دولت فعلی

سرهنگ پاسدار گودینی گفت: سند خفت بار۲۰۳۰ به امضا رسیده، ایران را ملزم به برگزاری کلاسهای روابط جنسی در دبستانها و همچنین آزادی سقط جنین در بین دانش آموزان نموده است.
کد خبر: ۸۸۶۱۰۳۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به همت رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه۱۲۷ سخنرانی با موضوع روشنگری سیاسی(ویژه انتخابات)توسط کارشناس مسائل سیاسی برادر  گودینی  در محل حسینیه قمربنی هاشم پایگاه امیرالمومنین(ع)گرمدره بالا با حضور فرماندهان پایگاه ،شورای حوزه و آحاد بسیجیان حوزه های ۱۲۷برادران و۱۲۸خواهران  برگزار گردید.
روشنگری سیاسی با محوریت عملکرد دولت فعلی 
 
 سرهنگ پاسدار گودینی گفت:سند خفت بار۲۰۳۰که به امضا رسیده و ایران را ملزم به برگزاری کلاسهای روابط جنسی در دبستانها و همچنین آزادی سقط جنین در بین دانش آموزان نموده که با حساسیت ویژه رهبری معظم انقلاب و ورود ایشان به موضوع و همچنین تذکر و ناراحتی نسبت به شورای عالی فرهنگی بوده که از نقاط منفی و ضعیف دولت اصلاحات یازدهم می باشد.
 
وی در ادامه همچنین اقدام به آگاه‌سازی نسبت به مسایل حاشیه ای انتخابات و اظهار نظر ها و وعده های بعضاً دروغین بعضی از کاندیدای ریاست جمهوری پرداخته و گفت:  در خصوص انتخابات شورای شهر هم تحقیقات و انتخاب با توجه به معیارهای اصلح را در الویت قرار بدهید.
 
 

خبرنگار:میرسعید قاضی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار