خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه مراغه:

انتخابات مایه آبرو و عزت نظام است

جانشین فرمانده سپاه مراغه در جمع بسیجیان پایگاه صدیقه کبری روستای قرطاول با بیان اینکه انتخابات مایه آبرو عزت نظام است، گفت: بی تفاوتی و خنثی بودن افراد نسبت به مسائل کشور از مهم ترین آسیب های اجتماعی است که خطرش از استکبار جهانی و صهیونیست برای نظام بیشتر است.
کد خبر: ۸۸۶۰۸۷۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حمید ساعدی اهداف دشمن را به سه مرحله کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تقسیم و بیان کرد: دشمن می خواهد با برهم زدن امنیت کشور، ایجاد آشوب و فتنه به اهداف بلند مدت خود که از بین بردن اصل نظام است برسد.

وی امنیت موجود کشور را مدیون شهدا دانست و افزود: قدرت نظامی از عوامل اقتدار نظام است که دشمن جنجال های گسترده ای در مورد توان موشکی به راه انداخته تا اقتدار نظام را زیر سئوال ببرد.

ساعدی یادآوری کرد: علت مقابله نظام سلطه با نظام جمهوری اسلامی همان استکبار ستیزی، ظلم ستیزی و سلطه ناپذیری ایران اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه مراغه با بیان اینکه انتخابات از لحاظ داخلی و خارجی اهمیت زیادی دارد، اضافه کرد: حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح برای جامعه امروزی لازم و ضروری است.

وی احاطه بر مشکلات، دلسوز یودن و خدمت به مردم را از ویژگی های یک رئیس جمهور برشمرد و اظهارداشت: رئیس جمهور باید اقتدار داشته و به کشورهای استکباری وابسته نباشد تا بتواند عزت و آبروی ایران اسلامی را حفظ بکند.

ساعدی خاطرنشان کرد: دولت انقلابی شجاعمی تواند با عزم ملی و مدیریت جهادی ایران اسلامی را سر و سامان دهد و مشکلات مردم و بیکاری جوانان را برطرف سازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها