ترمیم و بازسازی 7 راه روستایی توسط بسیج سازندگی شهرستان بانه

فرمانده سپاه بانه از اصلاح؛ ترمیم و بازسازی راه 7 روستا به طول بیش از 26 کیلومتر در این شهرستان توسط واحد سازندگی سپاه این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۰۷۶۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مصطفی سلیمانی با اعلام این خبر اظهار داشت: رزمندگان واحد سازندگی سپاه بانه در راستای اجرای برنامه های محرومیت زدایی و مردم یاری بیش از 266 کیلومتر راه روستایی در بخش های مختلف شهرستان بانه را ترمیم؛ بازسازی و اصلاح کردند.


وی افزود: این کار به منظور تسهیل در رفت و آمد روستاهای مرزی و صعب العبور؛ "دوله گویر؛ توکل؛ مزرلان؛ نیروان؛ هفتاش و حمزه لان صورت گرفته است.


سلیمانی خاطرنشان کرد: رزمندگان سپاه بانه توانستند؛ علی رغم تراشه برداری، ریزش برداری و لوله گذاری برای هدایت آبهای سطحی جاده نسبت به ایمن سازی راه دسترسی روستاهای صعب العبور نیز اقدام کنند.


فرمانده سپاه بانه اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه راهسازی روستایی در بانه را بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: اعتبار اجرای این پروژه از محل اعتبارات محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه حضرت حمزه سید الشهداء(ع) تامین شده است.


 وی با بیان اینکه اجرای این طرح از 15 روز گذشته آغاز شده است افزود: با توجه به پیشرفتی که در چند روز گذشته شاهد بودیم امیدواریم در نیمه اول خرداد ماه شاهد پایان و اتمام این پروژه باشیم.


وی رفاه حال و زدودن غبار فقر و محرومیت از مردم مناطق محروم و مرزی بانه را از دغدغه های سپاه و فرماندهان این نهاد مردمی و انقلابی عنوان کرد و گفت: سپاه با تمام توان و ظرفیت خود در کنار مردم منطقه است و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ و فروگذار نخواهد کرد.

ارسال نظرات