شرکت در انتخابات مشت محکمی بر یاوه گویان و معاندان نظام و انقلاب اسلامی است

حجه الاسلام غلامی طی سخنان پر شوری ابتدا مردم و بسیجیان حاضر و تمامی آحاد جامعه را به شرکت حداکثری دعوت نمود و گفت: مردم با شرکت در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان غرب و شرق و معاندان داخلی و خارجی خواهند زد.
کد خبر: ۸۸۶۰۰۵۱
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، همایش بصیرتی و سیاسی ناحیه مقاومت بسیج جالوس در مسجد اسلامی خیابان 17 شهریور این شهر به همت حوزه های مقاومت خاتم الانبیاء شهری و امام حسین(ع) هچیرود و امام سجاد (ع) سپاه ناحیه چالوس با حضور بسیجییان شهرستان چالوس برگزار شد.
در این همایش سیاسی بصیرتی که با حضور پور شور و با شکوه بسیجیان همراه بود با سخنرانی خطیب توانمند و نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا حجت السلام حاج یدالله غلامی همراه شد.
وی طی سخنرانی پر شوری ابتدا مردم و بسیجیان حاضر و تمامی آحاد جامعه را به شرکت حداکثری دعوت نمود و گفت: مردم با شرکت در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان غرب و شرق و معاندان داخلی و خارجی خواهند زد.
وی در بخشی از سخنان خود با بیان تحلیلی و سیاسی اسلام انقلابی و پویا را تشریح نمود و گفت: خانه ی خدا در زمان جاهلیت بود ولی تاثیرگذار در جامعه نبود پیامبر اسلام به عنوان رهبر الهی و ولی حق خانه ی کعبه را از لوث وجود بت ها پاک کرد و حرم امن الهی را به سر حد اعلایی از تاثیر گذاری رساند.
وی گفت: نماز خواندنی که روح در جامعه ایجاد نکند و جامعه را به خروش و حرکت در نیاورد فایده ای ندارد مثل زمان بنی امیه و تاریخ گذشته ی اسلام. اما انقلاب و انقلابی گری است که امام و رهبر معظم انقلاب با تاسی از امام حسین (ع) و ائمه هدی و پیامبر اکرم در جامعه ما ایجاد کرده و می کنند و تا اینگونه است استکبار از ما و مردم مومن و انقلابی ما می هراسد.
حجه الاسلام غلامی گفت: امام زمان (ع) اگر بخواهد بیاید باید یاور داشته باشد اگر ما مثل مردم زمان امام علی (ع) ایشان را تنها بگذاریم همان خواهد شد که مردم زمان صدر اسلام بر سر امام اول ما آوردند پس باید دقت کنیم و سخنان رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب خود قرار دهیم و انتخاب اصلح داشته باشیم تا انقلابمان زمینه ساز انقلاب جهانی امام زمان (ع) بشود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها