خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی «فاطمیون» رزن عنوان کرد

اردوهای جهادی کمک به رفع محرومیت‌های فرهنگی و عمرانی

مسئول گروه جهادی «فاطمیون» رزن برگزاری اردوهای جهادی را کمکی در راستای رفع محرومیت‌های فرهنگی، آموزشی و عمرانی از مناطق و روستاها محروم عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۵۹۷۴۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۴

معصومه علی محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به حضورش در اردوهای جهادی اظهار داشت: به همراه دوستان بسیجی خود در پایگاه فاطمه الزهرا(س) رزن چند سالی بود که در اردوهای جهادی شرکت می‌کردیم و با حضور در مناطق محروم به محرومین خدمات رسانی می کردیم.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته برای بهره‌مندی از حمایت‌های بسیج سازندگی و نهادهای دیگر، گروه جهادی «فاطمیون» را به همت بسیج سازندگی راه‌اندازی کردیم.

مسئول گروه جهادی «فاطمیون» رزن ابراز داشت: خدمت در روستاهای محروم شهرستان رزن از جمله ینگی کند، تازه کند، مزرعه و ... با ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی و بهداشتی در این چند سال اخیر از برنامه‌های کاری ما بوده است.

وی برگزاری اردوهای جهادی را کمکی در راستای رفع محرومیت‌های فرهنگی، آموزشی و عمرانی از مناطق و روستاها محروم عنوان کرد و اظهار داشت: برگزاری کلاس های آموزشی نظیر آشپزی، مشاوره، تقویتی زبان و ریاضی، شبه قالی، طب سنتی و... از جمله مهمترین فعالیت ما در حوزه آموزشی بوده است.

محمدی با اشاره به حضور همزمان تیم پزشکی و گروه جهادی «فاطمیون» در مناطق محروم گفت: تیم پزشکی از چندین پزشک عمومی و متخصص تشکیل شده است که با هماهنگی های صورت گرفته در مناطقی که ما فعالیت داریم حضور پیدا می کنند و به ارائه خدماتی چون ویزیت رایگان و توزیع داروی رایگان می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: مناطقی که گروه جهادی «فاطمیون» در آن حضور می یابد مناطقی هستند که از محرومیت قابل توجهی در زمینه های فرهنگی، آموزشی و عمرانی برخوردار هستند، بیشتر این روستاها از نظر اقتصادی نیز شرایط خوبی ندارند.

مسئول گروه جهادی «فاطمیون» رزن تصریح کرد: هدف ما رفع این محرومیت ها است که به خواست خدا و همت جهادگران امکانپذیر خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات