خبرهای داغ:
شهردار تبریز:

فرش تبریز، نقطه اتکای فرهنگی و هنری «تبریز 2018» است

شهردار تبریز با بیان این که فرش تبریز، مهم‌ترین پشتوانه و نقطه اتکای فرهنگی و هنری «تبریز 2018» است، گفت: با راه‌اندازی «دبیرخانه دائمی تبریز شهر جهانی فرش دستباف» اهداف تجاری و فرهنگی این هنرصنعت نفیس با سرعت و کیفیت بیشتری پیگیری خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۵۹۰۰۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز،  صادق نجفی در آیین راه‌اندازی «دبیرخانه دائمی تبریز شهر جهانی فرش دستباف» با بیان این مطلب اظهار داشت: رویکردهای ارتباطی شهرداری تبریز موجب شده دو عنوان ارزشمند «تبریز 2018» و «شهر جهانی فرش دستباف» از نظر زمان و محتوا، در ارتباط با هم رقم بخورد؛ شهرداری تبریز هر دو عنوان را در خدمت ارتقای بین‌المللی شهر مد نظر قرار داده و برنامه‌های هر یک را در ستاد واحد استان پیگیری می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد؛ فعال‌شدن این دبیرخانه در آینده‌ای نزدیک، نقش موثر در مباحث تخصصی هنرصنعت فرش و توسعه فرصت‌های شغلی استان داشته باشد.

شهردار تبریز اظهار داشت: اتخاذ وحدت‌رویه در سیاستگذاری‌های حوزه فرش، به خصوص در مورد روند طراحی، ارتباط با مراکز هنری، صادرات، واردات، بازاریابی و هدایت کارگروه‌ها به سمت بازارهای جهانی، از جهت‌گیری‌های این دبیرخانه خواهدبود.

 نجفی خاطرنشان کرد: با فعال‌شدن مرکز تجارت جهانی و همچنین مرکز تجارت جهانی فرش که هم‌اکنون از سوی شهرداری تبریز در حال اجرا است، ارتباطات اقتصادی و تجاری این دبیرخانه با تاثیرگذاری بیشتری تداوم خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها